piątek, 4 października 2019

HLS Christmas w październiku

Witam wszystkich przyjaciół, stałych gości i przypadkowych odwiedzających. Chcę zaprosić do kolejnego wyzwania w Happy Little Stampers Xmas.
To moja karta przygotowana na tę okoliczność


Zapraszamy do wspólnej zabawy wszystkich, którzy stworzą kartę o tematyce świątecznej, bez względu na technikę wykonania i temat. Ale jeśli chcesz możesz skorzystać z opcjonalnego tematu . W tym miesiącu to jest


Kartę wykonałam na ciemnoniebieskim panelu, który pocieniowałam tuszami DI. Zanim przykleiłam sylwetki trzech mędrców, nakropiłam bazę białą farbą akrylową tworząc rozgwieżdżone niebo. 


Gwiazda wycięta jest z bardzo błyszczącego srebrnego kartonu.


Sylwetki mędrców i wielbłądów rozjaśniłam białym tuszem za pomocą gąbki. Ta gwiazda wskazująca im drogę dawała okropnie dużo światła :-))


Jeszcze raz zapraszam do naszego wyzwania. Zobacz też pozostałe karty przygotowane przez nasz zespół DT.  I koniecznie dołącz swoją kartą do naszej galerii. To świetny czas, aby zacząć przygotowywać karty świąteczne.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Paper Therapy Ponderings pisze...

beautiful, love the contrast of the black against the blue sky
Barb Housner

Mac Mable pisze...

Great how you hi-lighted the three wise men with the white and what a stunning sky and a very striking card x.

Bonnie pisze...

This is a beautiful night sky with all the twinkling stars, my friend! The sponging on the Wise Men looks like the reflection of that big, sparkling star!

Christine Alexander pisze...

gorgeous Bozena, I love the depth your white outlining gives :)

Monica C. pisze...

A beautiful card, Bozena! I love how you have added the small detail of the brightening of the men's silhouettes by the light of the star. Just beautiful.
Hugs Monica

Inkyfingers pisze...

What a beautiful and atmospheric card, Bozena! Love the shadows and highlights you created and the inked sky is awesome.
Hugs
Carol x

Sue - pisze...

Beautiful card, I love that big glittery star!

Anke pisze...

Wonderful card, Bozena. Stunning sky and colours, fantastic work.

Hugs
Anke

Bobby pisze...

Great ink blending and star spattering, Bozena.

laurie pisze...

This is such a beautiful card..love it!