środa, 2 października 2019

Happy Little Stampers CAS w październiku

Cześć,
ruszamy z kolejnym wyzwaniem w HLS CAS, do którego serdecznie zapraszamy. Tak wygląda moja karta przygotowana z tej okazji


Pamiętaj, aby zachować styl CAS i trzymaj się tematu wyzwania. To jest warunek, by dołączyć do naszego wyzwania.  W tym miesiącu to jest


Czarne tło karty najpierw spryskałam iskrzącą się mgiełką. Na tym zdjęciu widać, że iskierki mienią się różnymi kolorami tęczy


Sentyment wycięłam w kolorze białym i srebrnym, po czym skleiłam je razem, odrobinę rozsuwając warstwy, aby stworzyć srebrną otoczkę.


Księżyc wykonałam stemplami warstwowymi na wcześniej przygotowanym perłowo-srebrnym tle, a następnie wycięłam okrąg wykrojnikiem.
Nakrapianie wykonałam tą samą farbą, którą pomalowałam karton, by wykonać na nim stemplowanie księżyca. Fajnie to wszystko połyskuje w świetle.


Jeszcze raz zapraszam do wspólnej zabawy. Zobacz inne karty przygotowane przez nasz zespół DT. Jest tam wiele wspaniałych kreacji. A potem mam nadzieję spotkamy się w naszej galerii :-)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Linda pisze...

Now that would definitley be an adventure .... to the moon and back!
I love your card, the moon looks amazing xx

Christine Alexander pisze...

Beautiful, I love that night sky and your silvery blue moon :)

Anke pisze...

Fantastic card, great idea.

Hugs
Anke

Monica C. pisze...

This is so pretty! I love the concept of using the black for a CAS background.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

This is outstanding! What amazing and creative techniques you used for this fabulous card! I love this one! Wonderful shimmer and shine!

Bonnie pisze...

Love your outer space sky, Bozena! Awesome adventure card!

Mac Mable pisze...

Such a stunning card, which is full of atmosphere. Love how you did the moon and the sentiment is fabulous x

Neets B pisze...

Sorry for the late visit this month! A really great card, loving that sparkle x