wtorek, 2 lipca 2019

Lipcowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witam,
najwyższa pora zaprosić wszystkich do kolejnego wyzwania HLS CAS. To moja karta przygotowana z tej okazji

 
W lipcu tematem wyzwania CAS jest Negative Space / Negatywna Przestrzeń


Warunkiem przystąpienia do wyzwania jest utrzymanie karty w stylu CAS oraz przestrzeganie tematu wyzwania.


Kiedy wycięłam w panelu karty sylwetkę tego chrząszcza mogłam w tej przestrzeni zrobić mini shaker. Wypełniłam go malutkimi cekinkami w kolorze ciemno zielono-niebieskim. Natomiast wycięty kawałek kilkukrotnie pokryłam warstwą granatowego EP, ostatnia warstwa to brokatowy EB Stampendous w tym samym kolorze, jak cekinki.

Dzięki użyciu kilku warstw EP chrababąszcz nabrał swojej grubości.




Panel kartki delikatnie spryskałam farbą akwarelową Cosmic Shimmer w kolorach zielonym i niebieskim. Polski sentyment oznacza ALL THE BEST!


Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do przyłączenia się do naszej zabawy. Zobacz inne karty naszego zespołu DT, znajdziesz tutaj tak wiele inspiracji. No i do zobaczenia w naszej galerii :-)


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Mac Mable pisze...

What a fun idea to make a mini shaker card....The beetles are full of shine and are fabulous x A very creative and unique CAS card x

Macimbalo pisze...

Such a beautiful card - love the mini shaker - brilliant!!!

Christine Alexander pisze...

Bozena, this card is CAS stunning, I love those beetles and the mini shaker one is perfect :)

Bonnie pisze...

Both of these beetles are fantastic, Bozena! I love that you've made one into a shaker and the depth and color of the embossed beetle is fantastic! Wow!

Nstiz pisze...

Wow! Love all the shine and the enameled look on your beetles. Great photos too so that we can see all the dimension! Love the finished look on them. This is such a fabulous card.

Linda pisze...

What a fab idea to make a mini shaker card .... I love it! xx

Neets B pisze...

Great minds think alike! Loving your little shaker. And those dark metallic blues and greens are perfect for your beetles, so creative x

Monica C. pisze...

BozenA, your amazing creativity is inspirational. I love how you have done the card with both the positive and the negative.
Hugs Monica