niedziela, 30 czerwca 2019

Lipcowe wyzwanie w Happy Little Stampers Akwarela

Cześć, witam wszystkich gości i zapraszam do kolejnego wyzwania w HLS Akwarela. To moja propozycja na to wyzwanie


Zapraszam wszystkich kochających technikę akwareli do wspólnej zabawy.
W tym miesiącu tematem wyzwania Akwarela jest słowo WINGS / SKRZYDŁA. Ale nie musisz trzymać się opcjonalnego tematu wyzwania. Każda karta wykonana techniką akwareli będzie mile widziana w naszej galerii.


Tło przygotowałam z akwarelą, część plam wykonałam luźnym nakropieniem tła mocno nasączonym wodą pędzlem. Dodałam żółte i lawendowe Liquid Perfrct Pearls. Te piękne kwiaty to zestaw Altenew. Pomalowane zostały farbami akwarelowymi i dokładnie wycięte.



Ważka to piękny prezent od Bonnie - zestaw wykrojników Penny Black. Jednocześnie przepraszam za zbyt dużą ilość zdjęć samej ważki, ponieważ chciałam pokazać subtelną zmianę jej wyglądu zależną od kąta padania światła. Ważkę pokryłam magnetycznym lakierem do paznokci i ustawiłam te lśniące opiłki magnesem. Muszę poeksperymentować z tym magnesem, bo mam wrażenie, że to nie ostateczne możliwości tego lakieru :-)







Ja jeszcze raz zachęcam do wspólnej zabawy. W naszej galerii jest miejsce dla Twojej karty ;-)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a beautiful water coloured card with such pretty colours and die cuts. The design layout is fabulous and what a stunning dragonfly x.

Christine Alexander pisze...

absolutely stunning, Love the watercolour splatter background and so intrigued by your magnetic nail polish please tell me more :)
Hugs Christine

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA! LOVE the purple and lavendar flowers with the bright sunlight shining through. Your dragonfly is amazing with the coppery sparkle. I was lucky enough to receive three of these from you, so I know how gorgeous the nail polish looks. xx

Bonnie pisze...

What beautiful softly colored flowers, my friend! Love that shade of purple! A fantastic way to do up these dragonflies. I have some too and they are so shiny and gorgeous!

Nstiz pisze...

WOW! What gorgeous colors, perfect fussy cutting and beautiful design, BozenA. You add so much texture and dimension. The result is one fabulous card. Love the sparkle on that dragonfly. I would never have thought to use nail polish. That's beautiful!

K M Meena Herale pisze...

Stunning card, lovely colouring.
Hugs xx
DT Meena

Lindsey pisze...

Beautiful! Love the combination of flowers and the dragonfly.

Ina G pisze...

I am in awe of the beauty of that dragonfly. So glad you showed sooooo many photos as the colours are breathtaking. This is one truly stunning card with all the colours of purples/mauves. I really love this card BozenA.

Monica C. pisze...

Your watercolor work, as always, is so beautiful. I love that dragonfly BozenA. I have never heard of magnetic nail polish! What a beautiful effect you have achieved here.
Hugs Monica

Sue - pisze...

This is so pretty! The dragonfly is gorgeous.