czwartek, 4 lipca 2019

Lipcowe wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas

Witam wszystkich craftowych przyjaciół i moich gości.
Mamy początek lipca, a więc przyszła pora na kolejne wyzwania w rodzinie HLS. Ja chcę zaprosić do zabawy w wyzwaniu HLS Christmas. To moja karta na to wyzwanie


Jak zawsze nasze wyzwania świąteczne nie mają obowiązującego tematu, każda karta o tematyce bożonarodzeniowej może wziąć udział w zabawie. Niemniej jednak jest ustanowiony opcjonalny temat, z którego możesz skorzystać. Tym razem tematem jest SPARKLE/ ISKIERKA


Po odbiciu stempla czarnym tuszem Archival pokolorowałam obraz kredkami. Sparkle w mojej karcie to błyszczący brokatowy pas z lewej strony karty.





Wesołych świat wytłoczyłam złotym EP. To bardzo szybka karta i w razie dużych braków można szybko uzupełnić zapasy. No właśnie, jeśli już mowa o zapasach... święta coraz bliżej i dobrze już teraz pomyśleć o tym. Mam nadzieję, że ten argument przeważył i przyłączysz się do naszej zabawy. Zobacz inne karty przygotowane przez nasz zespół DT, a swoją kartę dołącz do naszej galerii.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Bonnie pisze...

I love these pretty ornaments, Bozena! Breaking the strings for the sentiment is a brilliant idea! Fabulous Christmas card!

Christine Alexander pisze...

Beautiful CAS card Bozena, I love the layout of your sentiment and those pretty strings ornaments :)

Nstiz pisze...

This is so perfect for the challenge and I just love that stamp! The gold embossing finishes this off so perfectly!

Mac Mable pisze...

Beautiful CAS Christmas card with a lovely design and loving the shimmer x

Inkyfingers pisze...

What a pretty, festive design, Bozena. Those little ornaments are so sweet and the sparkle strip down the side adds a perfect finishing touch.!
Have a great weekend.
Hugs
Carol x

Monica C. pisze...

I love this pretty and yet simple card. The sparkle on the side is so pretty.
Hugs Monica

Paper Therapy Ponderings pisze...

very pretty card, love the gold strip on the side of the card - ties it all together
Barb Housner

Sue - pisze...

I love this very cas design!

Bobby pisze...

I love your clean and simple card with just the right touch of sparkle, Bozena.