niedziela, 2 czerwca 2019

Czerwcowe wyzwanie w Happy Little CAS

Witam,
zapraszam do kolejnego wyzwania HLS CAS. To moja karta przygotowana dla Was


W tym miesiącu tematem wyzwania CAS jest FUNNY / ZABAWNY. Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy. Warunkiem jest utrzymanie karty w stylu CAS i wykonanie karty zgodnie z tematem.


Tę kartkę przygotowałam dla mojego dobrego kolegi. Nie jest już nastolatkiem, ale ma duże poczucie humoru, mam wiec nadzieję, że sie nie obrazi na mnie :-) Ta odrobina złośliwości tak na prawdę nie jest złośliwością, ale przejawem sympatii.


Po odbiciu stempla w tuszu AI pokolorowałam obraz kredkami. Te wszystkie "ha, ha, ha" napisałam odręcznie i to zdecydowanie najbrzydsza część karty. Ale niestety, człowiek nie wybiera sobie charakteru pisma...


Czy zebry są rzeczywiście takie złosliwe? Bo żyrafa prezentuje się bardziej przyzwoicie.
Zobacz karty pozostałych członków DT, to wielka rzeka inspiracji.
Dobra, mam nadzieję, że udało mi się zaszczepić w Was chęć wykonania śmiesznej karty w stylu CAS. Do zobaczenia w naszej galerii.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

Nstiz pisze...

Oh my gosh I just smiled when I saw this! He will love it! I think I like the zebra best! What a wonderful sense of humor you have. I LOVE these!

Macimbalo pisze...

Love this!!! Great job on the challenge!

Christine Alexander pisze...

these two brought a huge smile to my face when I saw them, and love the little Ha Ha's floating around the Zebra's head :)

Nieprujsietak pisze...

Piekna i radosna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

Monica C. pisze...

This card is hilarious - it made me laugh! I love those animals.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

Perfect for a guy friend, Bozena! What a fun card that makes me laugh!

Jane pisze...

Oh yes, this made me smile! Love their faces and all the chatter surrounding them.

*Vicki* pisze...

Oh these guys are just too cute and funny!! :) What a fun CAS card!

Mac Mable pisze...

Your card made me smile and I think it's funny and perfectly CAS and your hand writing looks great to me x.

Loll pisze...

Your images are adorable and fun, BozenA. Definitely made me smile! Your friend is going to love this card. xx

Linda pisze...

Love this .... it definitely made me smile xx

Kylie pisze...

I love this BozenA, you made me laugh! I think your handwritten words are perfect! The animals so are funny :) xx