wtorek, 4 czerwca 2019

Czerwcowe wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas

Witam wszystkich moich gości.
Przyszła pora na kolejne wyzwanie w HLS Christmas. Ja przygotowałam na tę okazję taką kartę

Do wyzwania zapraszamy wszystkie karty o tematyce świątecznej. Jeśli chcesz, możesz skorzystać z opcjonalnego tematu, a w tym miesiącu jest to NON TRADITIONAL / NIE TRADYCYJNA.

Moja karta przywodzi na myśl choinkę. Nie jest to tradycyjny wizerunek świątecznego drzewka, a tylko skojarzenie z nim. Kolory również nie są tak oczywiste dla Bożego Narodzenia. Myślę, że udało mi się zrobić kartę, która zaspokaja wszystkie czerwcowe wytyczne wyzwania HLS Xmas :-)


Różowe tło wykonałam Inka Gold, zielone tło to kolorowy wzorzysty papier, który kupiłam już dość dawno temu.


Uważasz, że czerwiec nie jest dobrym miesiącem na wykonywanie kart bożonarodzeniowych? Jeśli tak sądzisz jesteś w błędzie. Czas tak szybko płynie, że w grudniu dopadnie Cię panika, kiedy okaże się, że wciąż nie masz wystarczającej ilości kart dla Twoich przyjaciół. To może jednak wykorzystasz również czerwiec, na przygotowanie się do tego gorącego okresu w życiu każdego z nas :-) ?
Wstąp do naszego bloga HLS Christmas i zobacz pozostałe karty drużyny projektowej. A potem do zobaczenia w naszej galerii, jestem bardzo ciekawa, jak Ty widzisz temat "bożonarodzeniowa nietradycyjna"...




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

love your abstract tree and the perfect non traditional effect. Beautiful Bozena :)

Inkyfingers pisze...

What a striking and imaginative design Bozena! Love the shine too.
Hugs
Carol x

Nstiz pisze...

I just love that die in gold on your shimmery papers. I'm also fond of non-traditional Christmas cards. This is so different and fun! Love your colors too.

Mac Mable pisze...

Such a contemporary and wonderful Christmas card. Love the colours and your very eye catching card x.

Bonnie pisze...

I'm amazed that the pink in Inka Gold and the green is not, Bozena! They look like a perfect match! Love the gold with the colors and the green does look like a tree!

Monica C. pisze...

Bozena, that is a great abstract depiction of a Christmas tree! I am working on Christmas card, I decided last year that I will try and not get into a panic this year. lol
Hugs Monica

nancy littrell pisze...

OMG BozenA...Your non-traditional colors and die cut faux trees images are Gorgeous. TFS Hugs....

Paper Therapy Ponderings pisze...

beautiful colors - wonderful non traditional Christmas card
Barb Housner

Stephanie Lanzalotto pisze...

This is absolutely gorgeous, Bozena. I love the colors. It almost looks like stained glass. Very artsy and beautiful.

Bobby pisze...

This is so creative, Bozena. I love all the gold lines and then the green paper to represent the tree and the lovely pink accenting it.