wtorek, 20 listopada 2018

SheepSki Design zaprasza

Witam kochani,
październik obdarzył mnie kilkoma zwycięstwami, więc to sprowadziło do mnie dwa nowe digi stampy SheepSki Design. To jeden z nich w mojej karcie dla Was. Zimowy zmierzch, padający śnieg i... zgraja podglądających Cię bałwanków.


Andrea, właścicielka tworzy jedne z najbardziej nastrojowych obrazów jakie widziałam.

W tym miesiącu opcjonalnym tematem wyzwania SheepSki Design jest " Baby it's cold outside", czyli wszystko, co może nas ogrzać zimą. Hmmm, przyszła mi do głowy pewna idea, ale nie wiem, czy dokładnie o to chodzi Andrei w tym wyzwaniu...

Moi przyjaciele w Polsce pewnie od razu domyślą się, co to jest. Najsmaczniejsza jest ta pośrodku, hehehe. I nie jest to kompot babci :-)
To były treści niedozwolone dla nieletnich, mam więc nadzieję, że żaden małolat tego nie przeczyta.

Przejdźmy do mojej karty. Digi stamp którego użyłam to SheepSki Design Selfie of snowmen. Do kolorowania użyłam kredek. Panel karty wytłoczyłam w folderze do embossingu, a następnie za pomocą gąbki i szarego DI zabarwiłam "ścianę"  domu, do którego przez okno zaglądają słodkie bałwanki. A to więcej szczegółów:


moje okna mogą pozazdrościć blasku tej "szybie". No cóż, może jak dojdę do siebie, to zdrapię z moich okien grubą warstwę brudu, ale na razie przecieram małe kółeczka, przez które widać świat.



Jeśli masz ochotę przyłaczyć się do tego wyzwania i posiadasz obrazy SheepSki Design, serdecznie zapraszamy do zabawy na FB.



Kartkę zgłaszam do wyzwania 
CAS Mix Up Card Challenge November 2018


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Awe! Really LOVE your sweet snowy friends all together for a selfie! :) The snow is fun and goes great with your brick background design!! HUGS

Nstiz pisze...

What fun snowmen, BozenA! Love your coloring and that wonderful background you chose for this. Congratulations on being guest designer. I enjoyed your post too! Really chuckled at your way to keep warm but it makes perfect sense to me.

Bonnie pisze...

These snowmen are so cute and all dressed in bright, festive colors! I love how they're looking through the window of the brick house! Such fun, Bozena!

Loll pisze...

Your card is so cute BozenA! Great work with colouring this adorable image with pencils. Love the window you've created for them to look through, and the awesome texture from your sponged, dry embossed brick background. Great card! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! xx

Christine Alexander pisze...

Congratulations on being GD for Sheep Ski Designs and absolutely love that wonderful line up of snowmen :)

Mac Mable pisze...

Many congratulations on being guest designer and what a fun and wonderful card you've made. The snowmen are a happy bunch and what a fun idea to put the window on your card. The embossed wall adds wonderful texture and love the subtle blending on it. Fabulous colouring of those adorable snowmen and thank you for adding this fun card to the CAS Mix Up Gallery x.

Mój świat kolorów pisze...

Gratuluję Bożenko wygranej! Kartka śliczna i słodka, jak zawsze w Twoim wykonaniu, najlepsza:))

Let's Art Journal pisze...

Such a fun card! The design is gorgeous with all the snowmen looking through the window - I love it 😁. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x

Julia Aston pisze...

Your embossed brick wall is wonderful Bozen! love that big family of snowpeople - so nicely colored and looking out from the window! Thanks for joining us in CAS Mix Up!