niedziela, 4 listopada 2018

Listopadowe wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas

Cześć,
mam trochę przerażającą wiadomość dla Was, niestety mamy już listopad!! Wpadasz w panikę, że święta za pasem, a Ty nie masz kart świątecznych dla przyjaciół?? Ja nie ma tego problemu, bo przynajmniej jedną kartę wykonywałam co miesiąc, mój zapas kart nie jest jeszcze wystarczająco duży, ale na dobry początek już coś jest :-) Ale Ty też możesz zmniejszyć ten deficyt przyłączając sie do naszego wyzwania.

A to moja karta przygotowana dzisiaj dla Was specjalnie na to wyzwanie.


Jak co miesiąc, do wyzwania może być zgłoszona każda karta o tematyce bożonarodzeniowej. Możesz dodatkowo skorzystać z tematycznego skrętu. W tym miesiącem opcjonalnym tematem jest CAS, czyli karty proste i "czyste". Dla zwycięzcy wyzwania Kylie, właścicielka sklepu HLS ufundowała nagrodę w postaci bonu o wartości 20$ do zrealizowania w sklepie HLS. Zwycięzca, który będzie używał produktów HLS otrzyma bon o podwojonej wartości.


Do wykonania mojej karty wykorzystałam wykrojnik Penny Black, chyba nie ma osoby, która nie kochałaby tej poinsetti. Ten wspaniały wzór wycięłam z karty barwionej tuszami alkoholowymi. Jakieś czerwienie i złoto. Sentyment wycięłam ze złotego kartonu. Bazę karty "poplamiłam" złotymi rozbryzgami.



Na tym zdjęciu widać jak pięknie połyskuje złoty AI.




Fajnie będzie zobaczyć Was w naszej galerii. Posłuchaj dobrej rady, bo to ostatni moment, by zapełnić szufladę kartami, których już niedługo będziesz potrzebować :-)



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Stunning card Bozena, I love your AI's for the poinsettia and those specks of gold are so festive :)

Mac Mable pisze...

Wow the gold and glimmer from the alcohol inks look amazing. Fabulous die cut poinsettia, wonderful gold splats and such a stunning card X

*Vicki* pisze...

Wow I just love the shimmer and shine on your card here Bozen!! Gorgeous details and great photos showing it! I'm totally with you on the Christmas makings...I NEVER have enough every year!! LOL!! HUGS

Inkyfingers pisze...

Wow Bozena - your poinsettia is just stunning with the shimmery gold and red! What a fabulous design.
Hugs
Carol x

Nstiz pisze...

Wow, this is SO beautiful! Your alcohol ink is just gorgeous and love all the shine on this one. I love the spatter in your background too. This is fabulous, BozenA!

Bonnie pisze...

You're right, Bozena! Who wouldn't love this beautiful poinsettia especially with the beautiful gold splashes behind it! Very rich and elegant!

Loll pisze...

WOW! This is STUNNING, BozenA! I love the poinsettia die and now need to go buy it! :) So beautiful done with the alcohol inks in red, pink and gold. The splatters and gold die-cut sentiment are just perfect embellishments. xx

Annette:) pisze...

This card is so beautiful! The colors are stunning. Love the clean and simple design. I'm adding this Penny Black die to my wish list. Well done!

Sue - pisze...

Stunning card Bozena!