piątek, 30 listopada 2018

Grudniowe wyzwanie Happy Little Stampers Akwarela

Witajcie kochani,
mamy nowe wyzwanie w Happy Little Stampers Akwarela. Każda karta wykonana w tej technice będzie mile widziana w naszej galerii.
To moja propozycja dla tego wyzwania


Jak co miesiąc nie mamy obowiązkowego tematu wyzwania. Możesz jednak skorzystać z opcjonalnego tematu jakim jest w tym miesiącu STENCIL
( szablon).


Ja użyłam szablonu polskiej firmy 13Arts i zielonych pigmentów akwarelowych. Ta baza została wykonana już dość dawno temu, ale idealnie nadaje się do tego wyzwania. Potem wytłoczyłam białym proszkiem do embossingu sentyment Merry Christmas. To mój ulubiony świąteczny sentyment, pochodzi z zestawu Happy Little Stampers "Everyday Sentiments". 

 Aby wydobyć sentyment z jasnego tła, przyciemniłam je za pomocą gąbki odrobiną tuszy DI w odcieniach turkusu i zółci. Od lewej krawędzi przykleiłam złotą brokatową taśmę.




Nie wiem, czy Wam podoba się ta karta, ale ja ją kocham, kocham, kocham! Zastanawiam się, czy będę potrafiła się z nią rozstać, to znaczy, czy będę miała w sobie tyle siły, żeby ją komuś podarować... Jest niewiele kart zrobionych przeze mnie, których nie chcę oddać, ale ta karta należy do tego wąskiego grona. I co z tego, że kolory trochę mi się rozjechały z tradycyjną kolorystyką Bożego Narodzenia?
Cóż, więc zapraszam wszystkich do naszego wyzwania, miło będzie Was zobaczyć w naszej galerii. Dla zwycięzcy Kylie ufundowała bon o wartości 20$ do zrealizowania w jej sklepie HLS. Jeśli zwycięzca będzie korzystał z produktów HLS wartość bonu będzie podwojona!!



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Anita in France pisze...

What a gorgeous, free, unstructured background for that crisp sentiment, Bozena ... the shimmery gold stripe is perfect with it! Anita :)

Ina G pisze...

I LOVE this card BozenA. Gorgeous background and such a striking card. Love the gold strip also.

Nstiz pisze...

What a wonderful, artsy Christmas card, so refreshing in creativity! Love this and love the gorgeous green colors you chose. Love that elegant border too! SO beautiful!

Greta pisze...

I love the look you achieved--unique & beautiful! I can see why you might need to keep this one!

Inkyfingers pisze...

I love the soft artsy look on this card Bozena and I can see why you would want to keep it for yourself lol!
Hugs
Carol x

Bonnie pisze...

I see why you love this, Bozena! I love it too! The watercolor is gorgeous and the artsy look of the holly is so pleasing! Love the embossed sentiment with it!

Sue - pisze...

What a gorgeous inky background!