piątek, 2 listopada 2018

Listopadowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witam, kochani.
Zapraszam do wzięcia udziału w naszym nowym wyzwaniu w HLS CAS.
Ten wykrojnik kojarzy mi się z tematyką fantasy, postanowiłam więc, że to on dzisiaj zagra główną rolę na mojej karcie.


Temat wyzwania w tym miesiącu brzmi FANTASY. Pamiętajcie jednak, aby zachować styl CAS, by móc wziąć udział w losowaniu nagród. Zwycięzca otrzyma bon o wartości 20$ ufundowany przez naszą liderkę Kylie, do realizacji w sklepie HLS.  Wartość bonu może być podwojona, jeśli do wykonania karty zostaną użyte produkty HLS.


Zapraszam wszystkich do odwiedzenia naszej storny HLS, gdzie znajdziecie dużo więcej wspaniałych inspiracji przygotowanych przez zespół DT. Zapraszam też do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Bonnie pisze...

What a wonderful image, my friend! I love the simplicity of the gold on the white! So perfectly CAS!

Macimbalo pisze...

BozenA, I love your beautiful card, such a great CAS creation and that gold - so lovely!

Christine Alexander pisze...

Beautiful die cut Bozena, the gold on white is stunning :)

*Vicki* pisze...

Wow!! That is a beautiful die and it really stands out beautifully on your CAS card design too! Have a lovely weekend my friend! HUGS

Mac Mable pisze...

What a stunning die cut and what a classy card with the gold X gorgeous card X

Nstiz pisze...

That die is just gorgeous in gold, BozenA! Wow, is that ever beautiful. It's CAS definitely and looks so elegant. Beautiful card!

Loll pisze...

Very elegant, CAS design BozenA! Beautiful die that looks amazing cut from shiny gold. xx

Mój świat kolorów pisze...

piękny ten wykrojnik, a kartka wspaniale wygląda!

Julie B pisze...

Such an unusual die cut, it works so well just as it is. :)

Linda pisze...

Beautifully CAS. What a gorgeous die too xx

Kylie pisze...

Gorgeous! I love that mirror card for your amazing die cut! xx