czwartek, 1 listopada 2018

Nowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Cześć, witam miłych gości :-)
Nowy miesiąc przynosi nowe wyzwania w Crafting With An Attitude. Nie zmienia się tylko temat wyzwań w CWAA. Jak co miesiąc możesz wprowadzić każdą kartę zgodnie z zasadą Anything Goes.
W tym miesiącu sponsorem dla zwycięzcy wyzwania jest Lucy Sunshine , który ufundował 3 pojedyńcze digi obrazy.
Ja w moim wyborze podążyłam w tematykę świąteczną, muszę zgromadzić godny zapas kart  świątecznych, żeby w grudniu nie wpaść w panikę :-))
Wybrałam tę słodką aniołkę ze świąteczną truflą. Po wydrukowaniu obrazu pokolorowałam go kredkami. Niestey zapomniałam, że akurat te kredki, których użyłam w tej karcie zawierają dużą ilość wosku, co sprawia, że dołożenie innego koloru ( cieniowanie) graniczy z cudem... to jakby próbować narysować coś w miejscu, które zostało natarte świecą. No i pozamiatane, bo padła mi drukarka i nie mam na czym wydrukować kolejnego obrazu. Musi więc być tak ja na załączonych poniżej obrazkach.



Naprawdę trudno jest polukrować taką truflę. Moje Liquid Perfrct Pearls okazały się zbyt grube w swoim strumieniu. A może mam za małą wprawę w lukrowaniu...?



Zapraszam jeszcze raz do przyłączenia się do naszej zabawy.  Zywcięzca otrzyma 3 niesamowite obrazy Lucy Sunshine. Osobiście uwielbiam ich grafiki, chyba nie ma osoby, która potrafiłaby się im oprzeć :-)


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Fabulous image and love the way you've used those wax crayons. Great texture on the cake and such a fun idea. Beautiful card BozenA x.

Nstiz pisze...

Your coloring is beautiful, BozenA! Some pencils do have a lot of wax so I understand your difficulty. The image is charming and love the topping on your cake too. Another fun card.

Nstiz pisze...

I had just left a comment but see it did not go through. Your coloring is just fine, BozenA! I see nothing wrong with it and love the splatter, much better than I get. That image is adorable and how fun with the "icing" on the cake. Wonderful, colorful card!

Christine Alexander pisze...

Bozena, what a delighful image of the little girl with the chocolate. BTW this looks like my icing skills, tastes amazing :)

*Vicki* pisze...

Wow!! The coloring on this is absolutely incredible Bozen!! LOVE the stenciled background and your gorgeous colored girl sitting atop of the red shinny word die!! Really love this design my friend! HUGS :)

Bonnie pisze...

Great job of coloring this Christmas angel that's bringing us such a treat! Adorable, my friend!