sobota, 1 grudnia 2018

CAS Mix Up w grudniu

Dzisiaj witam Was z bardzo szczególnej okazji. Zostałam zaproszona jako Projektant Gość do zespołu CAS Mix Up w miesiącu grudniu. To jedna z form nagrodzenia zwycięzcy wyzwania  październikowego. To ta karta została wyróżniona przez szanowne jury :-). Bardzo się ucieszyłam, kiedy Bonnie zwróciła się do mnie z pytaniem, czy będę chciała zaprojektować kartę na grudzień. Wooohooo! Jasne, że tak :-)
Moja karta inspiracja do wyzwania CAS Mix Up w grudniu wygląda tak


W tym miesiącu tematem przewodnim jest Emboss Resist. Musisz wykonać również stemplowanie. A żeby kartę uznać za mixmediową konieczna jest jeszcze jedna technika, a jej wybór zostawiamy Tobie.


Jeśli masz wątpliwości, co oznacza EMBOSS RESIST zobacz filmiki instruktażowe zamieszczone na dole postu. Ja wykorzystałam technikę pokazaną w pierwszym filmiku.

Do wykonania mojej karty użyłam pięknego obrazu SheepSki Design Huddle, który otrzymałam w nagrodę za zwycięstwo w wyzwaniu październikowym, szczęśliwy październik, hehehe :-) Wydrukowałam ten digi-stamp a następnie pokolorowałam go kredkami. Wycięłam obraz i nakleiłam na wcześniej przygotowane tło. Do zrobiemia tła użyłam gumowy stempel JustRite Papercraft "Elegant Fronds" , bezbarwnego EP i kilku DI w odcieniach koloru niebieskiego, które nałożyłam gąbką. Ostatni szlif to sentyment FALALA złożony z kilku warstw, aby dodać trochę wymiaru do karty. I tak powstała moja karta :-)




Mam nadzieję, że znajdziesz czas na dołączenie do naszego wyzwania. Wiem, wiem, to trudny czas przedświątecznych porządków i szalonych zakupów, ale każda z nas zasługuje na chwilę relaksu :-))



Emboss Resist Videos:
Emboss Resist Technique by Mwedemeyer (5:22)
Emboss Resist with Ink Blending by Laura Bassen (5:48)
Black Embossed Resist by Jennifer McGuire (9:08)

Kartkę zgłaszam do wyzwania
SheepSky Design Challenge #30 "BABY ITS COLD OUTSIDE"


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Thrilled to have you as our guest designer this month BozenA and what a stunning card you've made. It is such fun and love the grouping of those cute penguins, which are wonderfully coloured. The resist emboss technique on your glorious background is stunning. One very special card.....Love it x.

Julia Aston pisze...

What a beautiful snowy emboss resist sky you created for your fun row of colorful penguins Bozena! Thank you for being our Guest Designer this month at CAS Mix Up! Julia xx

*Vicki* pisze...

Oh now this is SO SO SO CUTE!!!! Love the row of penguins and your coloring is amazing on this!! The emboss resist turned out fabulous and congrats on your GDT spot friend! HUGS

nancy littrell pisze...

Such a fun and cute grouping of penguin friends all dressed for Winter. Loved your excellent pencil coloring. So pleased you were our Guest Designer for December at CAS Mix Up. Merry Christmas, my friend. Hugs..Nancy

Papercraft Boutique pisze...

So happy to have you as Guest Designer this month, Bozena!
Your penguins are so cute! Such a pretty coloring. I love the gorgeous emboss resist background sky! The heat-embossed pattern looks like powder snow blown by the wind. So beautiful!
Hideko xx

Nstiz pisze...

These adorable penguins make me smile and once again your pencil coloring is so beautifully done. It's quite time consuming to color with pencil but you've mastered it. Congratulations on winning the digi too!

Christine Alexander pisze...

your embossed resist sky is so pretty Bozena, and your pencil colouring is so amazing. Congrats on winning the digi images and so happy to see you on CAS Mixup as GD :)

Bonnie pisze...

You have lots of mixed media in this adorable card, Bozena! The sweet penguins are colored beautifully and I love the emboss resist background that looks very chilly! Thanks so much for joining our team at CAS Mix Up this month!

Loll pisze...

Your card is adorable BozenA! First, love the emboss resist sky for the background. The stamp you used looks like swirls of blowing snow. So pretty with the sponged blue over top. Your penguins are so cute. Great colouring and fussy cutting. Thanks so much for joining us as Guest Designer this month at CAS Mix Up!! xx

Robyn Oliver pisze...

Fabulous fun card Bozena - gorgeous emboss resist background and cute penguin parade

Susan Joyce pisze...

Great to have you as our Guest Designer this month BozenA, your card is gorgeous with the sweet penguins and your emboss resist background, love the die cut Fa la la!

Cathy pisze...

Such a sweet card Bozna, love the background and those cute little penguins are beautifully coloured, Cathy x