Obserwatorzy

piątek, 31 lipca 2015

Siostra nie bliźniaczka

Tworząc kartkę na wyzwanie Sister Act Card Challenge wykonałam dwa panele z pasty strukturalnej. Do drugiej karty wzór powstały z suchej pasty pokryłam Inka Gold w kolorze złotym. Tło potuszowałam kilkoma odcieniami DI. Na brzegu panelu przykleiłam taśmę washi ze wzorem złotego chevron'u. Sama nie wiem, która z "sióstr" bardziej mi się podoba...? Może jednak ta "szatynka"? Blondi z poprzedniego posta jest bardzo delikatna, natomiast szatynka ma trochę pazurka. A ja lubię pazury :-)


 na tym zdjęciu świetnie widać połysk Inka Gold. Fajny, metaliczny efekt.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
QKR Stampede Challenge#150Washi Tape
Simply Create Too  Challenge #91 Anything Goes
Seize The Birthday  Challenge Embossing
Simon Says Wednesday Challenge Anything Goes

Simply Create Too
Simon Wednesday Challenge Blog

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.
Prześlij komentarz