środa, 3 kwietnia 2024

Złocone tulipany

Cześć. 
Mam do zaprezentowania kolejną kartę w innej kolorystycznej odsłonie. Kiedyś stworzyłam tę kartę, gdzie tulipany były wycięte z panelu oklejonego wcześniej bibułką, kolorowanego granatową farbą i złoconego woskiem. Teraz wykorzystałam bibułkowy papier w kolorze czerwonym.


Na panel karty przez szablon nałożyłam obraz motyli ułożonych w krąg. Użyłam tuszu w kolorze brudnoróżowym.


Używając tego samego szablonu nałożyłam pastę do embossingu, przesuwając szablon do lewego górnego rogu. Na górę pasty nałożyłam odrobinę brokatu.


Odbiłam sentyment w złotym EP. Następnie rozsypałam na panelu odrobinę grubego EP w kolorze białym i stopiłam go, uzyskując piękne delikatne nakrapianie.


Na tak przygotowanym panelu karty ułożyłam wycięte z czerwonego papieru kwiaty tulipanów. Łodyżki kwiatów przykleiłam klejem, natomiast główki kwiatów podkleiłam na piance dystansowej.

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Ysnelda Solano pisze...

Hermoso y muy elegante.
Felicitaciones.
Abrazo.

Bonnie pisze...

Your blue tulips were lovely, BozenA, and the red are even more beautiful! I love the stenciled butterflies and all the texture and dimension! The tissue paper gives a realistic look to the tulip petals! A gorgeous card, my friend!

*Vicki* pisze...

Wow, such a beautiful card! Love the touches of gold and the butterfly pattern! Very elegant!

Loll pisze...

Amazing card BozenA! LOVE the stenciled background and then more stenciling with embossing paste to add texture. Looks so fabulous!! Your tissue covered tulips are gorgeous in red and gold. Great work, my friend! xx

Trina P. pisze...

Beautiful! Love the artsy textured butterfly background and the shimmer.