czwartek, 2 maja 2019

Majowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Cześć,
cieszę się z Twoich odwiedzin. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić Cię do naszej majowej zabawy w Happy Little Stampers CAS.
To moja karta przygotowana dla Was na to wyzwanie.


W maju tematem wyzwania CAS jest SENTIMENT ONLY / TYLKO NAPIS


Dla mojej karty przygotowałam panel smużony akwarelą. Żółty kolor świetnie podbija kolor mojego sentymentu. Wycięłam go z czarnego kartonu, a następnie pomalowałam hybrydowym lakierem do paznokci typu "kameleon". Kolor zmienia się w zależności od kąta padania światła. Dodatkowo lakier ten zawiera metaliczne cząstki które można ustawiać magnesem. Tym samym wykrojnikiem wycięłam jeszcze jedną warstwę napisu, tym razem z holograficznego papieru i podkleiłam pod wcześniej przygotowany napis, by stworzyć byszczącą krawędź.







Muszę przypomnieć, że do naszego wyzwania można dołaczać tylko karty CAS i tylko takie, które trzymają się tematu naszego wyzwania. Jestem pewna, że to nie zniechęci Cię do wejścia do naszej zabawy. Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji zobacz pozostałe karty naszego DT na stronie Happy Little Stampers.
Zapraszamy!



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Monica C. pisze...

This is also a great card BożenA! You have amazed me at what a beautiful card one can make with only words. I will have to try it sometime.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

I love this happy yellow background and the amazing way you've done the words, Bozena! What a creative way to add dimension and interest to die cuts!

Christine Alexander pisze...

I love that nail polish effect Bozena, so pretty with the sparkle and your summer yellow is so beautiful :)

Jane pisze...

Great sentiment and even more so with all the glitter and gloss!

Nstiz pisze...

I love the enamel on your die cut words, BozenA! Wow, what a statement that makes against your gorgeous yellow background wash. You always do a great job on those washes and love how that looks!

Mac Mable pisze...

What a fun idea to use the nail polish and what a fabulous effect. The yellow on the card makes the fabulous die cut pop even more x.

*Vicki* pisze...

What a stunning CAS card design!! Love that you've used the nail polish to achieve the shine look over the lettering! Very clever idea!! HUGS

Loll pisze...

BEAUTIFUL card, BozenA!! Love the bright yellow background with the contrasting dark die-cut sentiment. Gorgeous with the holographic nailpolish. So much shimmer and sparkle. Fantastic design, my friend! xx

Karen Dunbrook pisze...

what a fun card..love the sentiment.
:) Karen