poniedziałek, 2 października 2023

Październikowe wyzwanie w Happy Little Stampers Birthday

Cześć,
chwila prawdy jest dość bolesna, bo już mamy październik. Czy to nie jest jakieś szaleństwo???

Przepraszam za dygresję dotyczącą moich stanów psychicznych, ale ja nie nadążam. Bez względu na to, nadszedł czas na przedstawienie karty przygotowanej na nasze najnowsze wyzwanie w HLS Birthaday.


To karta z dodatkowym wymiarem. Bardzo wiosenna, bo tęsknię za wiosną...
Wycięłam z białego kartonu kilka gałązek z kwiatami konwalii i kilka listków. Wszystkie te elementy pomalowałam zielonymi farbami akwarelowymi. Do każdego kwiatka u nasady dodałam odrobinę koloru zielonego,



Kwiaty i liście uformowałam narzędziem kulkowym, aby nadać im więcej wymiaru. Kwiaty zostały sklejone w pęczek i umieszczone wewnątrz owalu wyciętego w białym panelu. Wcześniej wytłoczyłam na nim sentyment W DNIU URODZIN złotym EP.
Na panelu karty wykonałam delikatny wzór za pomocą szablonu i tuszy DI w kolorach zielonym i żółtym. Dodałam kilka poprawek pomarańczową kredką, by wzór zyskał trochę życia 😁



Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy w wyzwaniu HLS Birthday. Każda karta urodzinowa jest mile widziana w naszej galerii. To wyzwanie bez dodatkowych warunków, więc czemu nie wziąć w nim udziału? Zapraszam też do zobaczenia innych propozycji naszego DT przygotowanych dla Waszej inspiracji.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

such beautiful delicate flower and love the soft stamping behind ♥

Loll pisze...

This is so pretty, BozenA. LOVE your lily-of-the-valley flowers ... the dimension is amazing. xx

*Vicki* pisze...

Your lilies are stunning and look amazing popped out from the oval window! Love the textures you've given to this design!

Bonnie pisze...

These lily of the valley look so real, my friend! The shaping makes them look like they are just picked and the background is beautiful!

Trina P. pisze...

So pretty and elegant. You’ve shaped the flowers so beautifully. Fabulous design, too!