sobota, 7 maja 2022

Ślub w odważnych kolorach miłości

Witam,
mam nadzieję, że spodoba się Wam karta ślubna, którą przygotowałam dla wnuczki mojej koleżanki z pracy. Na pytanie o charakter karty otrzymałam odpowiedź, że nie ma to być karta tradycyjna, ale odważna, więc nie musiałam się ograniczać. 


Karta miała za zadanie pomieścić sporą sumę pieniędzy, więc musiałam zrobić solidną kopertę z wewnętrzną kopertą na "kasę". To widać na poniższym zdjęciu po prawej stronie. 


Tutaj widać wnętrze karty. Na pergaminowej wklejce umieściłam imiona nowożeńców oraz datę ich ślubu. Na okładce karty przykleiłam wydrukowane życzenia.


Na pierwszej stronie pergaminowej wklejki wycięłam ażurowy wzorek w kształcie serca oraz przykleiłam sentyment gratulacyjny.


A tak wygląda karta po zamknięciu. Ostatnia strona jest wydłużona o kilka centymetrów, abym mogła na niej przykleić sylwetkę pana młodego. Pani młoda jest umieszczona na pierwszej stronie. Po złożeniu karty oboje trzymają się za ręce.


Pierwsza i ostatnia strona zostały stemplowane stemplem to tworzenia tła. Użyłam złotej All Purpose Ink, która daje piękny połysk.
Czerwona suknia pani młodej jest ozdobiona złotą folią, dzięki czemu ma fajny połysk. Welon jest dwuwarstwowy, górna warstwa jest z pergaminu i została ozdobiona białymi smugami perfect pearls.



To karta dość długo powstawała w mojej głowie. Bardzo chciałam, aby była wyjątkowa i mam nadzieję, że spodoba się nowożeńcom i będzie dla nich miłą pamiątką tego wyjątkowego dnia.

Dzięki za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

BozenA what a beautiful card, I love all the layers held together by the Bride and Groom ♥

Loll pisze...

AMAZING work, my friend. This is gorgeous with all the special details. I love your design and how the bride and groom are holding hands. I'm sure this couple will treasure your card forever. xx

Nstiz pisze...

This is brilliant engineering of this card, a supreme example of your creativity! This is amazing in detail particularly how you close the card and the bride and groom hold hands. I'm not sure I could ever design something like this! They will LOVE it!

Bonnie pisze...

This card is so special with all the pages and details! The red and gold is elegant and eye catching! I love the way the bride and groom hold hands when the card is closed! I'm impressed with all of it, my friend!

Mac Mable pisze...

I bet the newly weds loved it...I do BozenA. You clearly made this with love and so much creativity. The red and gold looks amazing. I love the parchment and all your attention to detail on this unique and thoughtful card. A real WOW card/money wallet BozenA x.

*Vicki* pisze...

WOW! This is so elegant and beautifully done! I'm sure the couple was very pleased with receiving it too! You've made a wonderful keepsake for them!

Claire pisze...

Whoa, very clever and thoughtful card. All the attention to detail is amazing and so much to see and discover. Fantastic, way to go 👏 x