niedziela, 15 maja 2022

Maki, maczki

Witam,
dzisiaj karta pełna kwiatów. Uwielbiam maki, trudno było mi się powstrzymać przed stworzeniem tej karty.


Luźna akwarela i wykrojniki, to może być fajne zestawienie. Tym razem nie sięgnęłam po czarny karton do wycięcia szkieletów kwiatów. Postanowiłam, że będzie to miękki obraz, bez mocnych akcentów. Dlatego mój wybór padł na szary karton, z którego wycięłam maki.


W oparciu o zarys wykrojonych elementów nałożyłam dość dużym pędzlem farbę akwarelową tworząc płatki kwiatów.


Panel z akwarelą i przyklejonymi do niego szarymi makami  ozdobiłam drobnym nakrapianiem oraz kilkoma kryształkami. Po obu dłuższych bokach przykleiłam błyszczącą taśmę w kolorze srebrnym i czerwonym. Kartkę wykończyłam srebrnym banerkiem z sentymentem wytłoczonym czarnym EP.




Dzięki za wizytę i każdy pozostawiony komantarz. Doceniam to bardzo.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Bonnie pisze...

Love these dies, Bozene, and the poppies are so soft and pretty in pink and gray!

Christine Alexander pisze...

OMG BozenA, such beautiful flowers ♥ I love that card xx

Nstiz pisze...

Fabulous job on the painting to match the dies. This is SO creative! Love the pink and gray together too- perfect colors. Outstanding card, BozenA!

Bonnie pisze...

These flowers are so pretty in pink and gray! What a great die cut and beautifully used, my friend!

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous loose watercolor for your flowers! It turned out so soft and pretty for your design! I do love the added splatters!

Mac Mable pisze...

The grey looks fabulous with the loose water colouring on those beautiful poppies. A really wonderful contemporary looking card BozenA x.