sobota, 7 maja 2022

Dla Mamy

Cześć,
w maju w Polsce obchodzimy Dzień Matki, to okazja na stworzenie karty dla mojej mamy. 
W tym roku postanowiłam, że nie będzie to karta kwiatowa, ale taka słodka, wręcz dziecinna. Mam świadomość, że moja mama woli kwiaty, ale zaryzykuję :-)
Wykonałam stemplowanie czarnym tuszem, a obraz kolorowałam kredkami.


Pomyślałam, że każde dziecko ma swój świat, który tworzy ze swoją mamą. Więc dla nas niech to będzie kolorowa bańka. Wykorzystałam szablon z okręgami, który kolorowałam tuszami DI za pomocą pędzli.


Dodałam cienie szarą kredką, aby stworzyć głębię dla tych baniek. Dodałam kilka błysków białym roll-on. Niestety moje białe pisaki NIGDY nie działają prawidłowo, zawsze przerywają. Zaczynam je nienawidzieć :-))


Panel z obrazem jest mniejszy od bazy karty, bo chciałam dodać jakiś barwny element z boku karty. Tu użyłam kolorową tęczową washi tape. A kartę wykończyłam banerkiem z napisem DLA MAMY



Dzień Matki przypada w Polsce na 26 maja, ale spokojnie mogę zaprezentować tę kartę, bo moja mama nie zagląda na mojego bloga. Nie mam pewności, że to będzie ulubiona karta mojej mamy, ale taką wizję miałam w tym roku, więc mama będzie musiała ją zaakceptować hahaha

Dzięki za odwiedziny i komentarze. 

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Claire pisze...

Aww that's beautiful, very serene and just delightful for Mothers Day... She's sure to treasure your little piece of art x

Loll pisze...

This is so sweet BozenA! I LOVE the stenciled bubbles around your mama and baby elephant. So creative and fun. I bet your mom will love this card. xx

Bonnie pisze...

I believe your mother will love this sweet card, Bozena! I'll bet it will bring back memories of cuddling her baby. Our children never outgrow those sweet memories. I have the same problem with white pens. Argh!

Mac Mable pisze...

What an adorable card with fabulous colouring. Extra loving how you did the bubbles and I bet your Mum loved this cute card BozenA x.

*Vicki* pisze...

This is absolutely precious and I'm sure your mother will adore this to pieces! Just stunning how you've done the bubbles my friend!