sobota, 14 maja 2022

Perfectly CAS w maju

Cześć! Witam  wszystkich gości i wszystkich moich przyjaciół.

Dzisiaj zaprezentuję kartę przygotowaną na majowe wyzwanie w Perfectly CAS.
Oto moja karta:

W tym miesiącu tematen naszego wyzwania jest


A to oznacza, że musisz użyć produktu Distress w jakiejkolwiek postaci. Może to być tusz do stempli, albo mazaki Distress, a może puder do embossingu...?
Wybór należy do Ciebie. My prosimy tylko o to, aby karta była zgodna z naszymi wytycznymi dla kart CAS oraz uwzględniała temat wyzwania.


Ja korzystałam z tuszy Distress Ink w 2 odcieniach czerwieni oraz 2 odcieni zieleni. Po stemplowaniu zrobiłam maskę po to, by gąbką i szarym tuszem DI zaznaczyć obszar wazonu.


Kiedy miałam już zacieniony wazon wykonałam stemplowanie sentymentu tuszem Versa Mark, po czym zrobiłam tłoczenie na gorąco czarnym EP.
Kartkę wykończyłam przyklejając wzdłuż prawego boku holograficzną czerwoną taśmę washi.


Z radością zobaczymy Wasze karty w naszej galerii tutaj. Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy. Zobaczcie inne karty przygotowane przez nasze niesamowite projektantki. 

Dzięki za odwiedziny, każdy pozostawiony komentarz to dla mnie kolejne pióro w moich skrzydłach inspiracji. Dzięki za to, że jesteście :-)

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful BozenA, your distress blended vase and stunning poppies make for a wonderful card ♥
I hope something changes with blogger and you will be able to comment on mine soon. If not don't worry, I know you head over and take a look ♥

Nstiz pisze...

Love the vase you designed over your beautifully colored flower. That was a fabulous technique. At first I thought it was acetate. This is a fantastic CAS card, BozenA.

Trina P. pisze...

Yay! Looks like I can comment on your posts again without having to add my name/URL each time. 🎉🎉🎉
Beautiful! Great design. Love the sentiment vase. Gorgeous colouring of the poppy using distress inks.

Bonnie pisze...

I love poppies and this is one of my favorites, my friend! So pretty!

*Vicki* pisze...

Such a clever idea to mask for the vase and your poppies look so pretty with the colors too! Very nice CAS design!

Mac Mable pisze...

Perfectly CAS, love the way you did the vase and loving this card BozenA x.

JulieP pisze...

This is beautiful Bozen. Love the bright orange color and your creative use of the vase for your sentiment. I hope you are well and safe.