poniedziałek, 14 marca 2022

Perfectly CAS w marcu

Cześć,
chciałabym przedstawić Wam moją kolejną kartę, wykonaną na wyzwanie marcowe w Perfectly CAS




W marcu naszym tematem jest wykrojnik. 


Po wycięciu tego pięknego kwiata z białego kartonu dodałam odrobinę różowej akwareli, aby kwiat podnieść z białego tła karty. Zrobiłam wąski panel z białego kartonu z przeszyciami wokół krawędzi i na nim umieściłam mój kwiat.





Zanim przykleiłam kwiat do wąskiego panelu dodałam do liści odrobinę złocenia ze złotej folii za pomocą pióra do złoceń.




Sentyment odbiłam za pomocą różowego tuszu umieszczając go na wąskim panelu obok kwiatka. Całosć wykończyłam dodając kilka różowych holograficznych cekinów.




Zapraszam do naszego bloga, aby zobaczyć inne prace wykonane przez nasze panie z DT. Jestem pewna, że znajdziecie tam wiele inspiracji. Mam też nadzieję, że spotkamy się w galerii Perfectly CAS, gdzie znajdę Wasze karty dołączone do wspólnej zabawy.




Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, za Twój czas.

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful flower and love the touch of gilding on the leaves ♥

Loll pisze...

LOVE this pretty flower with the soft pink and gilding, BozenA! Awesome layout and design. xx

Darlene pisze...

What a BEAUTIFUL design ... love it!! Thanks for inspiration teamie!

Nstiz pisze...

Gorgeous! You are a gifted designer! I love the soft colors on this and all the dimension you added. Your photography is supberb too! Love that you gilded the leaves too!

*Vicki* pisze...

And your card certainly is perfectly CAS! Really love the delicate flower and your little touches of the sparkle! So pretty!

Bonnie pisze...

Such a sweet flower, Bozena! Love the soft pink with the gold leaves! I used my gilding pen the other day and it's amazing! Thanks again my friend!

Mac Mable pisze...

I love how the die cut rectangle frames that beautiful flower. Such a pretty card, beautifully water coloured and love the pop of gilding too BozenA x.

Nieprujsietak pisze...

Jestem pod wrażeniem kartka jest cudowna z tym kwiatem. Pozdrawiam serdecznie.

JulieP pisze...

So pretty! Love the touch of gold. I'm curious...what's the sentiment say in English?

Barbara H pisze...

Ciekawa kartka.

Trina P. pisze...

Wow! This is so elegant! Love all that gorgeous white space with just a pop of colour. Fabulous design, too.