środa, 2 marca 2022

Happy Little Stampers CAS w marcu

Witam,
dzisiaj zaczynamy kolejne wyzwanie w HLS CAS. Zapraszam serdecznie do przyłączenia się. Z pewnością zapewnimy wiele wspaniałej zabawy, dlatego spójrzcie na karty przygotowane przez nasz zespół DT.

A to moja karta przygotowana dla Was na miesiąc marzec




Chcemy zobaczyć Wasze karty wykonane w stylu CAS z uwzględnieniem tematu miesięcznego. Tym razem prosimy o pokazanie wody.


Mam stempel polskiej firmy PAPELIA, który przedstawia strugę rozpryśniętej wody. Pomyślałam, że już pora wykorzystać go, bo już dość długo leżał w szufladzie.




Odbiłam tę wodną strugę w niebieskim tuszu DI, następnie dodałam trochę koloru markerem w jaśniejszym odcieniu błękitu. Na zakończenie nałożyłam płynne szkliwo, aby sprawić wrażenie, że to rzeczywiście jest wodny rozprysk.


Potem uznałam, że jednak muszę dodać jeszcze odrobinę koloru, który będzie sugerował, że tej wody jest trochę więcej. Wzięłam octanowy arkusz, nałożyłam na niego 2 odcienie niebieskiego tuszu wodnego, spryskałam octan wodą w sprayu i dodałam kilka plam obok rozprysku, poszerzając wodny obszar na karcie.
Wycięłam wykrojnikiem z białego kartonu 2 warstwy człowieka na desce z żaglem, skleiłam obie warstwy razem i ulokowałam nad rozpryskiem na piance dystansowej.



Kartę wykończyłam srebrnym banerkiem z wytłoczonym na biało sentymentem.



Jeszcze raz zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy. Mam nadzieję, ze spotkamy się w galerii HLS CAS. Czekamy na Was i Wasze karty, niecierpliwie wypatrując niesamowitych inspiracji.



Dzięki za odwiedziny. Nieodmiennie serdecznie dziękuję za każdy komentarz.
Bądźcie zdrowi i bezpieczni.

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Stunning CAS card, your wake from the windsurfer is so beautiful ♥

Trina P. pisze...

Wow! Love this so much! Your treatment of the water stream looks incredible. Adding the windsurfer created the perfect little scene.

*Vicki* pisze...

Beautiful CAS card! I love the wonderful splash with your extra details making it very realistic looking!

Aileen pisze...

Love this sweetie, looks so cool. That water looks fantastic with the surfer xx hugs Aileen

Mac Mable pisze...

BozenA this is so striking and perfectly CAS. I love the stamping of the splash of water and then the added splashes and the liquid glaze x. What a perfect Masculine water scene with suggested movement and I love it BozenA x.

Nstiz pisze...

You are a gifted designer! I love the way you created the water as well as that fantastic surfer! I also like the label in black trimmed with a bit of white. How wonderfully tailored this is!

Bonnie pisze...

This splash of water is amazing, Bozena! It looks so real and the sailboat is placed perfectly on the wave! Awesome card, my friend!

Fran Wing pisze...

What a great card! I like your CAS style.

Claire pisze...

That's a cool card and very masculine... the wave looks amazing and I love, love all that nice white space with the simple wind surfer x

Catie Cuddles pisze...

Oh wow. This is fabulous! C x