środa, 2 marca 2022

The Male Room gościnnie

Witam,

kilka miesięcy temu okazało się, że zostałam zaproszona do wzięcia udziału w marcowym wydaniu The Male Room jako gościnny projektant GD. W życiu nie spodziewałabym się takiego wyróżnienia, ponieważ tworzenie męskich kart to dla mnie jedna z największych trudności. W mojej karcie męska będzie kolorystyka, bo to jedyne co przyszło mi do głowy w związku z męską kartą... Dlaczego innym przychodzi z taką łatwością tworzenie kart dla facetów, a u mnie... pustka w głowie, heh :-(

Tak przedstawia się moja karta przygotowana dla The Male Room na marcowe wyzwanie


Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu. W marcu chcielibyśmy zobaczyć Wasze męskie karty, a na nich jakieś zwierzęta. To świetny temat dla męskich kart, jestem pewna, że się skusicie :-) Zapraszam do zobaczenia innych kart przygotowanych przez niesamowity zespół DT The Male Room. Znajdziecie tu naprawdę wiele inspiracji.




Najpierw odbiłam czarnym tuszem tę śmieszną żyrafę, a następnie kolorowałam ją kredkami. Kiedy obraz miałam pokolorowany, wycięłam maskę odbitą na przylepnej kartce i nałożyłam tuszami DI i pędzlem obraz z szablonu. Na szczęście mam jeden "męski" szablon przedstawiający zegary, uznałam więc, że to będzie idealne tło dla męskiej karty.


Następnie przez szablon dodałam odrobinę pasty Cosmic Shimmer Luna Paste w kolorze starego srebra. To pięknie podkreśloło niektóre szczegóły szablonu i dodało pięknego połysku do karty.


Kartkę wykończyłam złotym banerkiem z sentymentem wytłoczonym czarnym EP i przyklejonym do karty za pomocą pianki dystansowej.


Jeszcze raz zapraszam do naszego wyzwania, mam nadzieję, że spotkamy się w galerii The Male Room

Bardzo dziękuję The Male Room za zaproszenie mnie do grona gościnnych projektantów. To dla mnie wielkie wyróżnienie i wytrącenie mnie z mojego pola komfortu. Fajnie czasem zmierzyć sie z trudnościami. A Wam życzę, by stworzenie kart dla tego wyzwania było dziecięcą igraszką :-)



Dzięki za odwiedziny, za wszystkie komentarze i Waszą uwagę.
Życzę miłego dnia.





11 komentarzy:

Helen pisze...

Fabulous card - that image really makes me smile!

Thanks so much for being our Guest Designer at The Male Room Challenge.

Helen x

Chris pisze...

Your card is just gorgeous, I love the look on the giraffe's face. So cute!
Thank you for sharing your wonderful creativity with us as Guest Designer this month.
Chris

Mac Mable pisze...

You've nailed your Male card BozenA. The giraffe is fun, love the clock stencilling and WOW to the Lunar paste. This is such a creative card and I love it. Many congratulations with guesting BozenA with this wonderful masculine card x.

Sari / Granne pisze...

What a fun image and great texture, thank you for joining The Male Room as a GDT, hugs

MortiCraft pisze...

Fantastic card Bozena. I really like your giraffe and the clock background is very cleverly done. I think you are great at making masculine cards. Thanks for being Guest Designer at The Male Room. X

Faith A at Daffodil Cards pisze...

After seeing your fabulous card, I think you have no problem making masculine cards, this is superb. I love the image, the silver paste, the clock stencil. Everything is perfect BożenA. I am thrilled you are Guest Designer this month. Faith TMR DT.

Trina P. pisze...

Congratulations on GD! I don’t see you having trouble making masculine cards. This is magnificent! Love the shiny stencilled background… great job capturing it in the photo, too.

*Vicki* pisze...

That giraffe is too cute and funny!! I love him with your wonderful background details! Big congrats on your Guest spot friend!

Nstiz pisze...

What a fun image and I love your background! You colored this giraffe so beautifully! I just love that background for you. A lot of imagination went into this. I do agree with you that cards for men are the hardest!

Bonnie pisze...

This is fantastic, Bozena! Love this silly giraffe and the background is perfect! I think you do men's cards perfectly!

Claire pisze...

That's awesome, I love the giraffe with his fun knotted neck contrasting with the stencilled background. Congrats on being Guest Designer, you nailed it 😀 x