środa, 2 czerwca 2021

Czerwcowe wyzwanie Happy Little Stampers CAS

Witam,
zaczynamy czerwiec z nowym wyzwaniem w HLS CAS. Zapraszamy wszystkich do przyłączenia się do naszej zabawy, warunkiem jest jednak zachowanie stylu CAS karty i nawiązanie do tematu wyzwania w swojej karcie.
A to moja karta przygotowana na to wyzwanie:


W czerwcu "pijemy do dna" ponieważ temat wyzwania brzmi BOTTOMS UP


Odbiłam jasnoszarym tuszem obraz kieliszka, dodałam wypełnienie w kolorze żółtym, Jest to drugie odbicie, aby zredukować intensywność koloru.


Następnie dodałam cieniowanie kieliszka kredkami w odcienniach szarych, czarnym i zółtym.


Kartkę wykończyłam sentymentem wytłoczonym srebrnym EP.


Mam nadzieję, że ta karta będzie dla Was inspiracją. Jeszcze raz zapraszam do zaprezentowania swoich prac w naszej galerii. Czekam z niecierpliwością, by zobaczyć Waszą wizję "do dna" :-)





Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każdy pozostawiony komentarz.
Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Miłego dnia.

9 komentarzy:

Claire pisze...

A wonderful celebratory card, I love the attention to detail by shading a touch of yellow on the glass stem as a reflection which makes for realism... nice bold sentiment x

Christine Alexander pisze...

beautiful card, certainly worth celebrating with. I love the colouring down into the stem :)

Monica C. pisze...

The intense color you have done here is so pretty! I also love the detail you have added with your pencils. Great topic interpretation.
Hugs Monica

Mac Mable pisze...

Such a happy CAS card, full of celebration BozenA x.

Nstiz pisze...

WOW! I've never colored a glass before and you did an outstanding job of that! Beautiful work with your pencils! This is fantastic!

Loll pisze...

LOVE the colouring of your glass of champagne. Looks so delicious!! Great shading and I love those floating bubbles. xx

Bonnie pisze...

What a wonderful glass of the bubbly champagne, Bozena! Wonderful coloring and shading and I love the silver embossed sentiment!

Trina P. pisze...

Fabulously CAS. Amazing colouring. The silver embossed sentiment completes it beautifully.

Lindsey pisze...

Beautiful job on the champagne glass, and perfection of a CAS card!