piątek, 2 kwietnia 2021

Kwietniowe wyzwanie w HLS CAS

Witam wszystkich,

zapraszam dzisiaj do nowego wyzwnia w Happy Little Stampers CAS. To niemożliwe, ale już mamy kwiecień. Zaczyna sie najpiękniejszy okres w całym roku i mam nadzieję, że będziemy się nim cieszyć z całych sił i z wielkimi możliwościami.

To moja karta przygotowana na to wyzwanie



W kwietniu tematem naszego wyzwania jest PŁOMIENIE lub OGIEŃ



Ja poszłam w stronę malutkich płomyków. Odbiłam stempel rzędu świeczek czarnym tuszem i pokolorowałam je kredkami w odcieniach żółci i pomarańczy. Moje płomienie są trójkolorowe, niebiesko-żółto-czerwone. Dlaczego takie kolory?? Bo ostatnio zadziwił mnie malutki płomień dogasającej świeczki, w którym przeważał kolor indygo. 


To było fascynujące i takie dziwne...


Pod rzędem świeczek przykleiłam złotą brokatową taśmę, ale jej blask nie jest widoczny na zdjęciach. Kartkę wykończyłam dwoma stempelkami tworzącymi sentyment "Tylko Dla Ciebie Urodzinowe Życzenia"


Chciałabym przypomnieć, że jest to wyzwanie CAS. Co to znaczy znajdziecie w zakładce ZASADY na naszym blogu HLS. Prosimy o dołaczanie kart zgodnie z naszymi wytycznymi, czyli obowiązuje zarówno temat wyzwania jak i styl stworzonej przez Was karty. Pomimo tych utrudnień zapraszam bardzo gorąco do dołączenia swoich kart do naszej galerii, która znajduje się tutaj


Dzięki za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz. 

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Fun and fabulous card and great inspiration with the blue/indigo colour of the flame x.

Christine Alexander pisze...

Love your card such a great take on the challenge. Reminds me of my Chemistry lesson about the heat of a flame ♥

Lynda pisze...

Great flame colours - I would never have thought of those - until you showed the picture of it. xx

Monica C. pisze...

Beautiful rendition of the challenge theme, BożenA! I love how you replicated that blue in the flame.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

Your candles are so bright and pretty, Bozena! A perfect way to wish Happy Birthday!

Trina P. pisze...

You nailed the challenge brilliantly! Great birthday card!