sobota, 24 kwietnia 2021

Koliber na szablonie

Witam,
mam kolejną kartę do zaprezentowania. Powstała jako efekt uboczny przy tworzeniu innej karty. Używałam szablonu i pasty Cosmic Shimmer Luna Paste i na karcie poniższej jest wydruk z szablonu. 


Niewiele tej pasty zostało na panelu, w każdym razie na tyle mało, że nie było widać zbyt wyraźnie wzoru. Postanowiłam więc, ze dodam szczegóły szablonu za pomocą czarnego cienkopisu.


Główną ozdobą tej karty jest ten koliber. Pomalowałam go lakierem do paznokci typu kameleon. Zmiena swoje kolory, ale pomimo, że poniżej znajdziecie za dużo zdjęć, nie udało mi się uchwycić wszystkich kolorów, jakie pojawiają się na tym kolibrze.



Na panelu rozsypałam gruby srebrny EP co dało taki fajny efekt srebrnych kropeczek różnej wielkości.




Na prawym brzegu karty przykleiłam 2 cienkie paski brokatowe, srebrny i czary. Po lewej stronie jest szerszy srebrny pasek brokatowy. A kartę wykończyłam czarnym banerkiem z sentymentem.


Kartę zgłaszam na wyzwanie

Moving Along With The Times Challenge #129 For April


Bardzo dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że ta karta wydała się Wam dość interesująca.  Dzięki za komentarze. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

so elegant,especially with the use of the chameleon nail polish. Thanks for the inspiration to pull mine out. Love the card ♥

Nstiz pisze...

WOW! What an imagination you have and love the work in the background. It intrigues me that you use nail polish with such fabulous results! Beautifully done!

Bonnie pisze...

I love how you paint with that gorgeous polish, Bozena! It gives such wonderful iridescent shine! The stenciling adds interest to the background and I love the thick silver embossing! A fabulous card, my friend!

Mac Mable pisze...

WOW the hummingbird looks stunning BozenA and I love how you've done the part stencilling/paste and pen work on the background. A really striking card x.

Rachelle Oltean pisze...

What a great card design! I love the subtle layering of textures and the shimmery silhouette plays perfectly against the background! Really nice job with this card! Thanks so much for sharing it with us at the Alphabet Challenge "B" is for Bird!
Rachelle DT : )

Trina P. pisze...

Nail polish? How brilliant! You did great capturing the many different colours in the polish. Beautiful card!

Nance pisze...

What an amazing card! Love your shimmery background and that bird is just gorgeous! Glad you joined us this week at Krafty Chicks.

Cazro pisze...

Gorgeous coloured bird, a wonderful use of nail varnish. Thanks for joining in our challenge at Alphabet Challenges. Caz. DT