sobota, 2 stycznia 2021

CAS w Happy Little Stampers znowu w akcji

Cześć, 
wszyscy zapominamy rok 2020 i wkraczamy do Nowego 2021 Roku z wiarą, że będzie to cudowny rok dla wszystkich. Życzę wszystkim moim przyjaciołom i gościom tego, czego sami sobie życzycie, ale dwa razy więcej!!

A skoro mamy już styczeń, to pragnę zaprosić wszystkich miłośników stylu CAS do wspólnej zabawy. Wszystkich którzy nie znają stylu CAS pokrótce poinformuję, że są to karty "czyste i proste" czyli minimalizm bardzo wskazany.

Bardzo się cieszę, że znowu wracamy do gry, bo półroczna pauza pozwoliła mi zatęsknić za naszymi wyzwaniami.
W tym miesiącu przygotowałam dla Was taką kartę


Jeśli ktoś z Was z niedowierzaniem patrzy na kolory, które wybrałam, to ja też nie wierzę w to, co zrobiłam... Ja i różowe? Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, chyba tylko to, że to mi się bardzo podoba :-)

W tym miesiącu tematem wyzwania w HLS CAS jest KRÓTKI i/lub WYSOKI


Ja wybrałam opcję WYSOKI, a dokładniej dotyczy to formatu mojej karty :-)


Zajączek został pomalowany farbami akwarelowymi i wycięty za pomocą nożyka. Do bazy karty przykleiłam piękną washi tape ze złoceniami oraz pasek złotej taśmy, aby zamknąć prawą krawędź. Zajączek został przyklejony za pomocą pianki dystansowej. Sentyment jest wykonany przy użyciu różowego (!) tuszu.




Zapraszamy serdecznie do naszej zabawy, zobacz inne karty przygotowane przez nasze projektantki. A potem nie wahaj się przyłączyć swojej karty do naszej galerii. Jestem bardzo ciekawa, jak Ty widzisz temat naszego wyzwania...


Dzięki za odwiedziny i do zobaczenia w galerii.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Bonnie pisze...

This adorable bunny puts a big smile on my face, Bozena! The soft brown of the bunny is a perfect complement to the pink and the washi tape is amazing!

Christine Alexander pisze...

awe this little guy is so cute and love the washi tape strip. Great contrast :)

*Vicki* pisze...

This little bunny is just as sweet as can be!! What a darling slimline (tall) card design! HUGS

Trina P. pisze...

So adorable! Love the strip of washi tape with all that gorgeous shine.

Loll pisze...

This is so sweet BozenA! I love your adorable bunny with the balloons. The washi tape with gold is gorgeous! Happy New Year! xx

Mac Mable pisze...

That bunny is adorable and he looks like he is having so much fun. A fabulous tall card BozenA x. Sending New Year hugs x.

Lindsey pisze...

There is something about a bunny that sometimes calls out for pink! I love that pretty washi tape as background for your rabbit. Great card!