piątek, 1 stycznia 2021

Świąteczne ostatki

Witam,
Święta już za nami, ale ja mam jeszcze kilka kart do opublikowania. W tym poście zaprezentuję cztery karty, wykonane dwoma zestawami stempli. Wszystkie malowałam akwarelami.  Pierwsza karta ma dodany złoty brokat w kleju do środków kwiatów. 





Na poniższej karcie sentyment i dolny pasek są wykonane ze srebrnego brokatowego kartonu pomalowanego zielonymi markerami alkoholowymi









Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

all your poinsettia cards are beautiful Bozena, I especially love the red with the touch of glitter at the centre :)

Bonnie pisze...

Gorgeous poinsettias, my friend!

*Vicki* pisze...

Wow! Your set of poinsettia makes are just gorgeous! Love the watercolor you've done with them!

Mac Mable pisze...

Stunning poinsettias and all amazing BozenA x.