sobota, 16 stycznia 2021

Karta współczucia

WItam,
Dzisiejszy dzień być moze przejdzie do mojej historii, jako ważny dzień. Dzisiaj przyjęłam pierwszą dawkę szczepionki przeciwko Covid-19 firmy Pfizer. I trzymam tę opcję, że będę zabezpieczona.

A dzisiaj chciałabym pokazać kartę przygotowaną dla kogoś, kto niedawno stracił matkę. 


Motyle sa pomalowane lakierem do paznokci typu "kocie oko", refleksy drobinek można układać magnesem. Tylko trzeba robić to prędko, bo szybko stygną i nie można ich już wicej poruszyć. Może gdybym papier zabezpieczyła warstwą lakieru podkładowego, to byłyby dłużej mobilne, ale nie pomyślałam o tym w czasie przygotowywania tego zestawu motyli.



Motyle są wykończone kilkoma warstwami bezbarwnego EP.
Kwiaty odbiłam za pomocą tuszu DO w dwóch odcieniach fioletu.


Kartę ozdobiłam cieniutkimi paskami brokatowego kartonu w kolorach czarnym i srebrnym oraz kolorowymi emaliowymi kropkami.

Mam nadzieję, że udało mi się za pomocą tej karty wyrazić współczucie dla osoby tracącej matkę. To jedna z najgorszych chwil w życiu człowieka, to moment, kiedy nie wolno być samemu.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Mac Mable pisze...

'Wow' to those amazing butterflies and such a thoughtful card BozenA.
I am so glad you have had the first dose of the vaccine my friend x.

Bonnie pisze...

What a beautiful and thoughtful card, Bozena! Those butterflies are amazing! I'm so glad you have been able to get your first dose of the vaccine.

Christine Alexander pisze...

So pretty BozenA, your butterflies shimmer so beauituflly.
You are so lucky to have had your first dose of the Vaccine XX