czwartek, 16 lipca 2020

Słodkie irysy

Witam,
Oby to był cudowny dzień dla nas wszystkich.

Chciałabym zaprezentować kartę wykonaną dla mojej drogiej przyjaciółki. Mam nadzieję, że karta dotarła na czas do USA.
Dopisane w dniu publikacji- obawiam się, że karta nie dotarła na czas :-( , a ja przegapiłam i nie zablokowałam automatycznej publikacji. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach karta trafi do rąk solenizantki. Przepraszam Bonnie za falstart


Przeglądając moje zasoby stemplowe moje serce "zadrżało" na widok tego zestawu. Pomyślałam, że to będzie dobry wybór na tę szczególną kartę. Biały embossing sprawia, że obraz wydaje się delikatniejszy, dlatego mój wybór padł na biały EP


Obraz malowałam akwarelami i jak zwykle szczegóły i cieniowanie wykonałam kredkami.


Kwiaty zostały dokładnie wycięte nożykiem i przyklejone do ażurowego owalu. Ten wcześniej został wycięty z panelu i wklejony do środka na swoje miejsce. Jednak cały panel został lekko podniesiony do góry za pomocą pianki dystansowej. Coś to moje tłumaczenie stało się bardzo zawiłe :-( Mam nadzieję, że patrząc na zdjęcia i czytając te ekwilibrystyki słowne zrozumiecie o co mi chodzi. Kartę wykończyłam fioletowym banerkiem z sentymentem.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
The Flower Challenge #46 Summer/ Winter

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Your choice of white EP for this image is a good one as it really makes this whole design so elegant looking! Love the die cut oval backdrop for the flowers along with the purple colors you've chosen to color it with as well! So beautiful my friend! HUGS

Mac Mable pisze...

The recipient of this beautiful card would have been thrilled BozenA as it is fabulous. The colouring and the white embossing looks so pretty x. The dimension and the design look wonderful too x.

Christine Alexander pisze...

Beautiful BozenA, your use of white embossing powder adds such a gorgeous softness. I'm sure Bonnie loves the card :)

Bonnie pisze...

This is beautiful, my friend, and I'm glad I get to enjoy it on my birthday! The flowers are beautiful with the white embossing and watercoloring! I love the openwork die cut background and dimension you've added! I will be so delighted when I have the actual card in my hands to examine it! The mail is so unreliable these days. Your loving thoughts mean so much!

Loll pisze...

A beautiful card for Bonnie, BozenA. Love the elgance of your design with the intricately cut oval background and your amazing watercolouring of the irises. xx

TaeEun pisze...

What a beautiful and elegant birthday card! The white embossed flowers are beautifully colored! Thank you so much for joining us at The Flower Challenge!

Monica C. pisze...

This is so beautiful, BożenA. I love how you have used white embossing powder, I would not have thought about doing that. The deep purple is also so bold and strong. Gorgeous card.
Hugs Monica