niedziela, 26 lipca 2020

Doskonałe CAS

Witam,
CAS to mój ukochany styl tworzenia kart, niestety to bardzo wymagający styl i czasem trudno pozostać w nim do końca. Jednakże wciąż staram się ćwiczyć w doskonałości stylu CAS. Tak, moje karty często mijają się dość daleko z perfekcyjnym CAS, ale czasem wynika to z potrzeby chwili, a właściwie odbiorcy karty. To tak dla mojego usprawiedliwienia. Teraz chciałabym zaprezentować jedną z kart stworzonych w tym stylu.


 Baza karty jest ecru. Sentyment został wytłoczony na gorąco złotym EP. Wazon z kwiatami wycięłam ze złotego lustrzanego kartonu i przykleiłam do bazy karty na piance dystansowej.  To cały przepis na kartę.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Perfectly CAS Challenge DT Call
NBUS Challenge #16

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Loll pisze...

You nailed it BozenA! Your design is perfectly CAS. Beautiful and elegant card! Good luck with the design team. xx

Mac Mable pisze...

I totally agree with Loll bozenA x. Good luck too my friend x.

Bonnie pisze...

This is perfectly CAS, my friend! Love, love, love this gold vase that sits perfectly on the gold embossed sentiment!

Christine Alexander pisze...

elegantly CAS perfection. Love the layout of the vase and sentiment. you nailed this card for being CAS :)

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous CAS design my friend! I'm loving the depth you've achieved with your die cut here!!

Monica C. pisze...

You have done a stunning job of this CAS card, BożenA!! The gold on the white is so elegant and the tall die cut is simple and yet amazing. You definitely got it right this time.
Hugs Monica

Jo pisze...

Gorgeous and Brilliant xx