sobota, 4 lipca 2020

Pergaminowe impresje

Cześć,
ktokolwiek do mnie zawitał, jest mile widziany. Mam nadzieję, że nie będziesz żałować czasu poświęconego na tę wizytę.

Przedstawię drugą kartę, która powstała pod wpływem inspiracji bloga CAS Mix Up w czerwcu, kiedy królowały tam tłoczone pergaminy. Moja druga karta wygląda tak:


Odbiłam tę piwonię jasnoszarym tuszem, a następnie kolorowałam ją markerami alkoholowymi. Taaaa, kredki też poszły w ruch :-) Liście pomalowałam akwarelami. Następnie dokładnie wycięłam kwiat za pomocą nożyka.


Tego małego mieniącego się w świetle już znacie. Malowałam go lakierami do paznokci. Niestety nie potrafię złapać wszystkie kolory, które pojawiają się w zależności od kąta padania światła. zauważyłam też, że lakier inaczej mieni się w świetle słonecznym, a inaczej w świetle sztucznym.


Główny sprawca tej karty - pergamin. Wytłoczyłam go w folderze do embossingu. W związku z tym, że to jest drobny i dość gęsty wzór, pergamin popękał w miejscach tłoczenia. Przykleiłam go więc do octanu powleczonego z jednej strony warstwa klejącą. To pozwoliło scalić wszystkie spękania.


Pergamin z przyklejonym kwiatem i kolibrem umocowałam za pomocą taśmy dwustronnie klejącej do bazy karty. Brzeg bazy ozdobiłam złoconą taśmą washi tape. I jeszcze wąskie paski brokatowej złotej taśmy na górnym i dolnym brzegu pergaminu i karta jest gotowa.


Kartkę zgłaszam na wyzwania

The Flowers Challenge #46 Summer / Winter
SSS Wednesday Challenge Bright & Cheerful
NBUS Challenge #16 NBUS jest stempel piwomii

 

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Mac Mable pisze...

The texture from the parchment embossing looks amazing BozenA and so is that flower and hummingbird. I like how you combined the mediums to colour the beautiful flower. One stand out card x.

Nstiz pisze...

WOW! Your coloring is magnificent! What gorgeous shading, BozenA! It's so perfectly done. I'm happy to see you enjoying your pencils to enhance your beautiful artwork!

Bonnie pisze...

That embossing is so pretty and has so much texture! The flower is colored beautifully! And the hummingbird is gorgeous with the variety of colors and wonderful sparkle! One awesome card, my friend!

Christine Alexander pisze...

another beautiful flower, gorgeous colouring BozenA. the sparkle from the Nail Varnish is so pretty. I must pull mine out :)

*Vicki* pisze...

The texture in the background is just gorgeous! I love that wonderful shimmery look to your hummingbird die as well! Such a beautiful card design my friend! HUGS

Maria Rodriguez. pisze...

WOW!! the embossing on this card is so beautiful, and the perfect background for this amazing flower, the little hummingbird is a happy detail, fabulous card.
Thank you for playing at THE FLOWER CHALLENGE.
XO
Maria/DT

Monica C. pisze...

Just wow BożenA!! You have done an amazing job on that flower. Your coloring is incredible. I love the embossed background with a single flower. It is beautiful.
Hugs Monica