środa, 8 lipca 2020

Ćmotyl

Cześć,
mam do zaprezentowania kartę, do zrobienia której zainspirowało mnie zdjęcie przesłane przez kolegę. Egzotyczny motyl! Nie moi drodzy, to tylko ćma, żaden motyl... A jakie to ma znaczenie? To przepiękny owad, delikatny i jakby wykonany z pergaminu, mam wrażenie, że prześwituje. Kiedy znalazłam u siebie stempel z tą właśnie pięknością od razu przystąpiłam do działania.
Zacznę może od oryginału, zdjęcia przesłanego przez mojego kolegę


Motyl został wystemplowany tuszem DI w kolorze pistacji, a następnie rozprowadzałam kolor za pomocą pędzla wodnego z odrobiną niebieskiego koloru, żeby uzyskać bardzo delikatny efekt. Kiedy kolor został rozmyty, ponownie wykonałam stemplowanie, aby uzyskać ostrość rysunku na skrzydłach




Tułów motyla pokolorowałam żółtą kredką. Czułki, górną krawędź skrzydeł i górną część kropek na skrzydłach delikatnie kropkowałam Uchida Yoko rozmiar 0,03. To pozwoliło na wykonanie tak subtelnego rysunku.


Tło wykonane techniką smooshing watercolour w kolorze pistacji i niebieskiego DI.  Motyl został wycięty przy pomocy precyzyjnego nożyka i przyklejony do pane;u za pomocą pianki dystansowej. 


 Kartę wykończa sentyment wybity niebieskim tuszem oraz kilka błyszczących kryształków w tym samym kolorze.


Będę musiała spróbować jeszcze raz stworzyć tę ćmę, tym razem wykorzystam pergamin. Mam nowe markery alkoholowe, więc może się udać uzyskać efekt przenikania jak na zdjęciu.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Pozostańcie zdrowi i bezpieczni, moi drodzy Przyjaciele.

Kartę zgłaszam na wyzwanie

Crafty Animals Challenge #40 AG
The Crafting Challenge Bright Colours
NBUS Challenge #16  NBUS jest stempel

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas. Z wdzięcznością przyjmę komentarze.
Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Cathy pisze...

Wow! Your card is beautiful Bozena, I love the delicate colours you used and the smooshed background is perfect too. What an amazing moth! Your card is a wonderful representation of it, Cathy x

Mac Mable pisze...

Amazing Luna Moth BozenA and an amazing card. The delicacy is beautiful and the colours and the way you have done this card are stunning x.

*Vicki* pisze...

The Luna Moth looks amazing on your card! I really love the way you've done the background with these gorgeous colors!! So soft and soothing! :)

Nstiz pisze...

Beautiful job with this gorgeous image in those soft colors. Love the photo you included in your post too. I've never seen one of these before. This is so beautiful, BozenA!

Nieprujsietak pisze...

Jestem pod wrażeniem cudowna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

Bonnie pisze...

We were blessed with finding a luna moth just hatched out when we were moving into our house. The bottom wings hadn't fully opened yet but we could see the size and the beautiful color. It felt like a blessing on our new home! Your card is beautiful, my friend, and a reminder of that evening.

Christine Alexander pisze...

I've never heard or seen a lunar moth, OMG they are amazing :)
Beautiful colouring and your background is stunning the colours are a perfect match.

Loll pisze...

It looks just like the moth in the photo BozenA! Gorgeous card, beautiful moth and lovely watercoloured background. This card has it all! Great work! xx

Darnell pisze...

Wow, that image is such a striking likeness of the real lunar moth! It's so gorgeous and so is your card, Bozena! I love that brilliant background!! I hope you're keeping well and thank you for sharing with everyone at NBUS! Hugs, Darnell

Monica C. pisze...

You have done an amazing job of recreating the moth. I love your card in the soft colors and the smooshing technique on the card panel is a lovely, dreamy background.
Hugs Monica