wtorek, 31 marca 2020

Interaktywna na Moście Międzykontynentalnym

Cześć,
to nasze drugie wspólne wyzwanie z Moniką z bloga Sunshine Creativity. Tym razem Monica podała temat wyzwania i wymyśliła kategorię, która okazała się dla mnie dość wyczerpująca intelektualnie. W sumie zrobiłam trzy karty, stanęło na ostatniej, bo dwie poprzednie jakoś mnie nie zachwyciły. Trzecia karta powstała z przysłowiowego biegu. Bo zbliżał się czas publikacji, a ja wciąż pozostawałam w rozpaczy, że nic nie udało mi się zrobić, co byłoby godne pokazania. Ale teraz kamień z serca, karta jest, więc przystępuję do prezentacji...


To pozycja wyjściowa dla karty, ale kiedy zaczyna wiać, to może być różnie.
Karta interaktywna, czyli taka, której wygląd zmienia się pod wpływem pewnych ruchów osoby oglądającej. W mojej karcie można rozbujać balon :-)



Użyłam sentymentu urodzinowego i nawet już wiem, kto dostanie tę kartę.
Na brzegu bazy karty przykleiłam washi tape. Główny panel został przyklejony na grubej piance dystansowej. To wymóg, by karta mogła działać poprawnie.



Zapraszam do zobaczenia karty Moniki, sama jestem bardzo ciekawa, jak Monika potraktowała temat naszego wyzwania. Ona tworzy piękne karty, więc będzie to z pewnością wyjątkowa karta. Będzie fajnie jak zostawisz Monice miły komentarz :-)

Dziękuję za odwiedziny, fajnie że jesteś obecna na moim blogu. Jeśli zostawisz komentarz sprawisz mi wiele radości. Dziękuję i do zobaczenia znowu.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Monica C. pisze...

Oh BożenA, you have made a wonderful card. How cool is it that we both went with a balloon theme without having discussed it.
I love the patchwork balloon that you have colored so beautifully. Your cloud background is also pretty. Thank you for the fun challenge. Now it is your turn to pick our new theme.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

Oh my gosh, an interactive card! I've never done one of these before. I can't get over that you fussy cut all that either. Your coloring is exceptional and your background is fabulous! Love these cute animals in the balloon. What a great card, Bozen!

Bonnie pisze...

Love this bright and happy balloon, my friend! And how clever to get it to move! The washi tape on the sides makes a lovely frame for this delightful scene!

Christine Alexander pisze...

Bozena, I love your interactive card. This is something I've not tried :) the balloons are so fun and happy :)

Mac Mable pisze...

Great little scene and fussy cutting. Fabulous that it can move and what an adorable card x.

Loll pisze...

This is so fun, BozenA! LOVE how you can move the balloon! Great cloudy background and adorable critters in your rainbow coloured balloon! xx