czwartek, 2 kwietnia 2020

Kwietniowe wyzwanie CAS Happy Little Stampers

Cześć,
mam nadzieję, że wszyscy jesteście bezpieczni. Dbajcie o siebie moi drodzy przyjaciele. Dobrze, że jesteście i że możemy sie spotykać w naszym, craftowym świecie. Na razie musi nam to wystarczyć. Dzięki naszej pasji mamy być może więcej niż inni, którzy podlegają zamknięciu w domu i po prostu się nudzą :-)

A tymczasem zaczął się już kwiecień i czas rozpocząć nowe wyzwanie HLS CAS. To moja karta przygotowana z tej okazji



W kwietniu obowiązującym tematem wyzwania są PIÓRA / FEATHERS
Przypominam, że w tym wyzwaniu karta musi mieć charakter CAS, a więc "czysty i prosty". 



Użyłam dużego stempla tła, który ograniczyłam przez maskowanie, aby zmniejszyć obszar stemplowany. Stemplowanie wytłoczyłam srebrnym EP. Potem jedno z piór pokolorowałam kredkami w odcieniach niebiesko-turkusowych i miedzianym.


Sentyment wycięłam z metalicznego, opalizującego kartonu oraz z granatowego kartonu, skleiłam obie warstwy razem, aby zwiększyć objętość sentymentu.
Rozsypałam i roztopiłam gruby EP w kolorze srebrnym. Nie chciałam, aby obraz tła urywał się zbyt gwałtownie.




Zapraszamy do naszego wyzwania. Teraz kiedy powinniśmy pozostawać w domu, warto ten czas poświęcić na tworzenie kart. Ja zachęcam do wykonania karty zgodnie z tematem naszego wyzwania i dołączenie jej do naszej galerii. Ciekawa jestem, jak Ty widzisz pióra w wydaniu CAS :-)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Lindsey pisze...

This peacock feather is glorious! And so is that sentiment in the metallic. A fabulous card!

Christine Alexander pisze...

beautiful colours for your peacock feathers, so pretty :)

*Vicki* pisze...

Wow! Your colors are amazing on this! I really love the shine on the lettering and that feather is so pretty!! HUGS

Monica C. pisze...

BożenA, this card is amazing! You are so creative. The coloring you have done on the feather is stunning and I love what you did with that sentiment.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

This is SO well done I thought that feather was real! Wow on the coloring and design of this BozenA! Just WOW! It's gorgeous!

Shawna pisze...

This card is amazing!!! I LOVE PEACOCKS... and your depiction is spot on!! Colors are so pretty... in one word.. Stunning!

Bonnie pisze...

This is an amazing peacock feather, Bozena! Love these colors and the embossing!

Mac Mable pisze...

Wow .....this card is striking and absolutely beautiful. I love how you have designed it and your attention to detail is amazing x.

Loll pisze...

WOW! Your card is so creative, BozenA! Gorgeous image, beautifully colours and fabulous design. Take care, my friend! xx

Anke pisze...

WOW absolutely stunning, I love your cards.

All the best for you, BozenA.

Hugs
Anke

Neets B pisze...

Wow, those colours and the shimmer are just stunning. Fabulous card, Bozena! I love how you've used the uncoloured image in the background too xx