poniedziałek, 2 marca 2020

Marzec z Happy Little Stampers CAS

Witajcie kochani,
dawno mnie nie było, nie tylko na blogu, ale również w kraju. Spędziłam dwa tygodnie w ciepełku, z cudownym szumem fal w tle...

Ale czas wrócić do normalności, a skoro zaczyna się nowy miesiąc, czas wrócić również do naszych wyzwań. W tym miesiącu tematem wyzwania HLS CAS jest ulubiona technika. Cóż, od kiedy zaczęłam pracować z digi stamp, moim ulubionym medium stały się kredki. Zdetronizowały technikę akwareli, ale ta ostatnia nadal jest mi bardzo bliska. Tak więc w mojej karcie zastosowałam obie techniki. Najpierw pomalowałam obraz akwarelą, a następnie dodałam głębię za pomocą kredek. I tak powstała ta karta



Bazę karty ozdobiłam piękną rozetą w kolorze różowo- fioletowym, wykonaną za pomocą szablonu.


Po kolorowaniu dokładnie wycięłam postać króliczka nożykiem i przykleiłam na piance dystansowej. Sentyment na ciemnofioletowym banerku wytłoczyłam białym EP i również przykleiłam na piance dystansowej.


Nasze wyzwanie dotyczy karty CAS. Co oznacza ten skrót znajdziesz na naszej stronie. A teraz pozostaje mi zachęcić Was do odwiedzenia blogów naszego DT, aby sprawdzić, jak powstały karty przygotowane specjalnie dla Was na to wyzwanie. A potem to już tylko wizyta w pokoju rzemieślniczym i stworzenie karty CAS zgodnej z tematem naszego wyzwania i dołączenie jej do naszej galerii. Nie mogę się już doczekać, aby zobaczyć, co stworzycie! Zapraszam.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

*Vicki* pisze...

What a darling image! Your coloring of him is absolutely stunning too! What a very sweet card and your design looks amazing my friend!! Sending hugs

Christine Alexander pisze...

your image is so cute Bozena. The mix of water colour and pencil is perfect, and love the soft stencilling behind.

Jane pisze...

Aww! Super cute card, love it!

Mac Mable pisze...

Adorable card with great colouring and the subtle stencilling looks so pretty x. Glad you are back x.

Shawna pisze...

Wonderful, delightful, and just so darn cute. Love you and miss you...

Nstiz pisze...

WOW! Your coloring is fabulous, Bozen and I can't believe you fussy cut that bunny with the whiskers and fur. What a beautiful job you did on this and love the faint pattern in your background. This is just so well done!

Lindsey pisze...

Adorable mage, and beautiful colouring!

Darnell pisze...

Welcome back, Bozena! So glad you had a wonderful time in the sunshine! Your coloring in both mediums is sensational on this darling bunny and I love the bit of stenciling in the background!! Hugs, Darnell

Bonnie pisze...

This is so sweet, my friend, and beautifully colored! I love the softly stenciled background too!

Monica C. pisze...

BozenA, your card is beautiful! I love the little image and you have colored it most beautifully!
Hugs Monica

Loll pisze...

This is adorable BozenA!! I love your sweet Bunny ... fabulous watercolouring and pencil work. And so lovely popped over the stenciled background. Beautiful card, my friend! Welcome back and hope you had a wonderful holiday! xx

Anke pisze...

So sweet and lovely, wonderful card.

Hugs
Anke