sobota, 14 grudnia 2019

Zapal świecę w oczekiwaniu...

Witam,
cieszę się z Twoich odwiedzin.Mam nadzieję, że karty, które zaprezentuję spodobają się Tobie, a może zainspirują do wykonania podobnych. Pierwszy stempel kolorowałam tuszami DI, a nastepnie dodałam trochę kontrastu kredkami

 

a teraz druga wersja tego samego wzoru odbita jasnoszarym tuszem AI i kolorowana kredkami





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Nstiz pisze...

These are magnificent, BozenA! Your coloring is outstanding! I'm proud owner of the pencil one and your light touch with pencil blending is just beautiful. Although your photography is fanastic no photo can do your cards justice. Your work is done so professionally!

Christine Alexander pisze...

Both cards are stunning Bozena, amazing colouring so much depth and shading :)

Anke pisze...

WOW Bozena your cards look so beautiful, your coloring is fantastic.

Hugs
Anke

Bonnie pisze...

Two beautiful ways to do this candle, Bozena! I love the warm glow of them!

Monica C. pisze...

Wow, BożenA!!! These are amazing and your coloring on them is simply gorgeous.
Hugs Monica

Cornelia (fun stamping) pisze...

Truly amazing coloring!

Mac Mable pisze...

Fabulous colouring and love that stamped image x.