środa, 4 grudnia 2019

Grudniowe wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas

Cześć,
witam wszystkich przyjaciół i przypadkowych gości.

Chcę zaprezentować kartę, którą przygotowałam na wyzwanie w HLS Christmas.


Nasze wyzwania świąteczne nie mają ograniczeń, ważne tylko, aby dotyczyły tematyki świątecznej. Możesz zastosować się do opcjonalnego tematu wyzwania, jakim w tym miesiącu jest CANDY CANE / Słodka Laska (??)  Dla ułatwienia dodam, że chodzi o taką biało-czerwoną laskę :-)


Tym razem nie trzymałam się tematu wyzwania.
Wykonałam stemplowanie i tłoczenie w złotym EP na antracytowym tle.

Następnie pokolorowałam obraz kredkami. Na zdjęciu poniżej widać połysk, jaki zostawiły kredki. Kolory są mało widoczne, ponieważ występuje blink.


Kolejnym etapem było wykonanie cieniowana brzegów karty białym tuszem, aby uzyskać mglisty obraz. Dodałam wycięty w złotym kartonie sentyment oraz białe rozbryzgi. Przykleiłam złotą brokatową washi tape na brzegach bazy karty, a na górę wcześniej wykonany panel.


Lubię tę kartę, szczególnie ten zamglony efekt.

Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić Was do przyłączenia się do naszego wyzwania w HLS Christmas.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Monica C. pisze...

I love the BożenA! That is so clever to shade the edges with white ink and so create the look of a shadow around the leaves. Gorgeous!!
Hugs Monica

Christine Alexander pisze...

Stunning Bozena, love the effect of the pencils on dark gray. :)

Bonnie pisze...

What a beautiful card, my friend, and even more beautiful in real life! I feel very special that I received this card in the mail and the fun presents inside! Thank you so much. xoxo

Mac Mable pisze...

Loving the dark background and your colouring looks beautiful. Fabulous card x.