czwartek, 5 grudnia 2019

Grudniowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam,
Chciałabym zaprezentować moją kartę przygotowaną na grudniowe wyzwanie w CWAA. Oto ona


Jak zawsze nasze wyzwanie nie ma żadnych ograniczeń tematycznych czy dotyczących techniki wykonania. W tym miesiącu też przechodzimy na wyzwania bez sponsora i nagrody dla zwycięzcy. Zwycięzca otrzyma honorowy tytuł o odznakę.

Ta kartka została wykonana dla wnuka mojej znajomej, który obchodził swoje 10 urodziny. Liście palmowe wykonałam przez stemplowanie warstwowe.


Wesoła zwierzęca gromada po stemplowaniu czarnym tuszem została pomalowana kredkami. Następnie wycięta i przyklejona na piance dystansowej.


Imprezowe czapeczki zostały wycięte osobno i przyklejone we właściwych miejscach.
Zapraszam do naszej zabawy, swoje karty możesz dodawać do galerii CWAA.

To mój ostatni post w grupie DT CWAA. Z powodów osobistych jestem zmuszona zrezygnować z tej funkcji. Tych kilka lat to była fajna zabawa. Wcześniej nie sięgałam do obrazów digi, teraz wiem, że obrazy digi dają naprawdę duże możliwości. Dziękuję Terri i wszystkim paniom z DT za współpracę i miłe chwile.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Nstiz pisze...

Your coloring is outstanding. Your shadows and highlights are so perfectly done. And all that fussy cutting is a lot of work! What a fun card for a 10 year old!

Christine Alexander pisze...

So adorably cute Bozena, love our colouring so much dimension of those jungle animals :)

Bonnie pisze...

This is a fun birthday party on a card, Bozena! Love these happy animals all ready to party! Perfect for a 10 year old boy!

Monica C. pisze...

Such a fun card, BożenA. I love your pencil coloring. I am glad we got to meet on CWAA, thank you for your friendship.
Hugs Monica

Mac Mable pisze...

Super cute and adorable child's card x.