piątek, 24 listopada 2017

Czarna seria, jeszcze więcej czarnego.

Cześć,
wspominałam już, że w ostatnim czasie "naszło"mnie na czarny kolor. Nie dlatego, że mam depresję, ale dlatego, że te karty są wyjątkowo eleganckie. Kiedyś wystrzegałam się czerni, ale w końcu dałam się przekonać. To chyba zasługa dobrego, czarnego kartonu, który wygląda świetnie i niedawno mi się objawił.
Kolejna karta została wykonana z użyciem niesamowitego wykrojnika z AE. Kiedy go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie mój :-) Przedstawia takie słodkie myszy ubierające choinkę. Pomyślałam, że wykrojony element lepiej będzie wygladał, kiedy będzie pomalowany. Użyłam kredek akwarelowych do tego.
Bazę z czarnego kartonu przygotowałam wykorzystując farby akwarelowe Cosmic Shimmer w kolorach niebieskich i fioletowym.
Na pierwszym zdjęciu nie ma jeszcze pergaminu ze świątecznymi życzeniami, on pojawił się dopiero później, kiedy dorabiałam kolejne zdjęcia w naturalnym, słonecznym oświetleniu.
Na niektórych zdjęciach widać wspaniały blask Cosmic Shimmer, na drugim zdjęciu tak ułożyłam kartę względem promieni światła, żeby pokazać również kartę bez tego spektakularnego blasku. I za to kocham te farby, że można je wydobyć, ale też mogą pozostać ukryte i ciągle wyglądają pięknie.






  



Kartkę zgłaszam na wyzwanie

Crafty Animals Challenge #8 AG
Animal Friends Challenge #56 Halbzeit
Craft Rocket Challenge #43 Christmas is Coming
Moving Along With The Times: 59 Christmas Animals
Crafting With Friend Challenge #55 AG


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

Mac Mable pisze...

What a fabulous die cut and so very cute. Love the stunning background and as always I admire your amazing creative talent x

Dreja pisze...

Ganz wundervoll gemacht. Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

Bonnie pisze...

These little guys look like they're having a good time decorating the Christmas tree! You've done a wonderful job of watercoloring the die cuts, my friend!

Nstiz pisze...

My first reaction to your card was to smile! This is SO cute! The whole idea is so different and love your colored die cuts. Your imagination is brilliant! I just love your magical Christmas sky done with Shimmer Paints and black. Beautiful!

Alex pisze...

Cute card. Love that you used not the typical Christmas colours.

Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next year again.

Your card would fits our theme at Do-Al(l) Kreatives, too. Would love to see you there again.

Hugs
Alex

*DT* Craft Rocket Challenges {#43 –Christmas is coming}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#11 – Pre Christmas Session }
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#11 – Zooanimals}
Alex' Kreative Seite

Sue B pisze...

This is a gorgeous card. The mice are so sweet! I love the dark background, it really makes the scene come alive. :-)
Thanks for joining us for our Christmas Animals Challenge at MAWTT !!
Hugs, Sue B xx

Wendy L pisze...

So sweet, great design, thanks for joining us at MAWTT and craft rocket, xxx

Beebeebabs pisze...

Very nice card thanks for sharing!!!

Jenny L pisze...

Hi Bozena,
what a very wonderful card and super design.
Love those cute little Christmas Animals.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. DT

Cathy pisze...

This is such a fun scene Bozena, love the background and those little mice playing with the baubles are adorable, Cathy x

Heike pisze...

Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine TEilnahme bei den Animal Friends.

Liebe Grüße
Heike

Anila Dikay pisze...

so cute...
Thank you for joining us at Craft Rocket challenges this month

Anila DT