czwartek, 2 listopada 2017

Listopadowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam moich gości,
chciałabym dzisiaj zaprosić do kolejnego wyzwania CWAA. Jak co miesiąc nie ma tematu ograniczającego wejście do wyzwania. Sponsorem nagrody dla zwycięzcy wyzwania listopadowego jest Teri Sherman, która ufundowała dla zwycięzcy jeden obraz New Delicious Doodles.

Ja przygotowałam moją kartę z obrazem free digi znalezionym w internecie. Niestety nie znam autora tego digi stamp. Mnie spodobał się na tyle, żeby wykorzystać go do zrobienia karty świątecznej. Obraz został pomalowany kredkami. Niektóre eelementy pomalowałam złotą farbą Gansai, co widać na zdjęciu 2 i 3. Oba pionowe brzegi karty zostały ozdobione taśmami washi tape.





Mam ndzieję, że udało mi się zachęcić Was do wzięcia udziału w naszej zabawie. Zajrzyj na stronę CWAA i zobacz inne karty zaproponowane przez dziewczyny z DT.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CHNC Extra Challenge of November 
CHNC Challenge of November #358


Please join my Facebook page

Jest listopad i chciałabym wszystkich zachęcić do udziału w zabawie organizowanej przez Loll ( blog Stamping With Loll ) wraz z kilkoma przyjaciółmi. Wyzwanie dotyczy świątecznych tagów stworzonych w stylu Mix-Media ( stemplowanie oraz dwa mnieszane elementy multimedialne - techniki lub produkty) Brzmi poważnie, ale wierz mi, to bułka z masłem :-). Zabawa rozpoczyna się 6 listopada i trwa dwanaście dni. Zapraszam bardzo gorąco.


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Loll pisze...

What a fun digi image, BozenA. Great colouring with pencils. The washi tape add even more whimsy! xx

Bonnie pisze...

This is such a fun Christmas tree, Bozena! The Washi tape is perfect for the sides!