Obserwatorzy

niedziela, 31 stycznia 2016

Krople złota

Niedawno dotarła do mnie przesyłka z pięknymi stemplami Ryn Tanaki. Wow, to była uczta dla mnie, kiedy rozpakowałam paczkę. Więc poszły w ruch stemple, tusze i co tylko było potrzebne. Dzisiaj zaprezentuję kartę, w której krople są najważniejsze, choć nie są dominującym elementem.

Tło zrobiłam przy pomocy szablonu "plaster miodu" i tuszy DI, nakładanych gąbką, w kolorze lawendowym, żółtym, cytrynowym i czerwonym. Potem przyszła pora na położenie stempla Anita's "Hibiskus". Pokryłam go tuszami DI -  2 odcienie czerwieni, żółty i pomarańczowy, a na koniec delikatnie spryskałam wodą, aby kolory się połączyły.
Uznałam, że dobrze byłoby podzielić sylwetkę hibiskusa na płatki, więc dodałam ich zarys i cieniowanie czarnym cienkopisem, a białym Gelly Roll uzupełniłam cały efekt.


Pierwsza wersja karty była bez kropelek, ale kiedy dotarła do mnie przesyłka chętnie sięgnęłam po ten piękny dodatek.


 Zrobiłam 3 różnej wielkości krople z zestawu Design by Ryn Raindrop Set, odwzorowane czarnym tuszem Archival, a następnie pomalowane Promarkerami w odcieniach żółci. Jeszcze tylko sentyment wytłoczony białym proszkiem do embossingu na czarnym kartonie i kartka była gotowa.




Mam nadzieję, że spodobała Ci się ta karta. 

Chcę ją zgłosić na wyzwanie
Work it Wednesday Challenge January 2016
Simon Says Wednesday Challenge #23 Anything Goes
Just Add Ink #296 Just add Nature
Crazy 4 Challenges C4C321Down Under Challenge - nigdy nie byłam na Antypodach, ale wyobrażam sobie, ze i tam można spotkać hibiskusy, rosną w końcu tropikach...
Design by Ryn Blog February Castomer Creation Challenge


workitwedbannerSimon Wednesday Challenge Blog photo badge1_zpse398c447.jpgCrazy 4 ChallengesDesigns by Ryn



Życzę miłego dnia.
Prześlij komentarz