Obserwatorzy

niedziela, 17 stycznia 2016

Jesienne barwy

Piękne stemple Serendipity stwarzają wiele możliwości. Spróbowałam więc stworzyć nową kartę z udziałem jednego z moich nowych stempli z Serendipity.  I mam nadzieję, że kartka się spodoba.
Wykorzystałam również stempel do tła nuty ( niestety nie znam producenta), jakiś stary zegar,  kilka kolorów DI, złotą farbę, piękny nowy sentyment oraz biały Gelly Sakura.

 Najpierw przygotowałam tło barwione techniką akwareli z użyciem wodnych tuszy Distress Ink. Potem użyłam stempla z ostem barwiąc go kilkoma kolorami tuszu. Kolejnym krokiem było wypełnienie tła fragmentami stempla z nutami, na koniec dodałam zegar, który przypomina o upływającym czasie... Po dodaniu sentymentu delikatne spryskałam całą  powierzchnię panelu złotą farbą. Ostatnim krokiem było wyłuszczenie z tła postemplowanych elementów za pomocą białego pisaka Sakura.




Wyzwania
Addicted to Stamps and More Challenge #176 Anything Goes
Sweet Stamping Challenge Things With Wings
Inkspirational Challenge #100 Past Colour Challenges  Past Challenge no 63 i 71
Just Add Ink Challenge #294 Something New to You
Cardz 4 Galz Challenge #13 Something New
Serendipity Stamps Challenge Blog # 51 Stripes pięciolinia to idealne pasy :-)
Work It Wednesday January 2016

Sweet Stampin' Challenge Blog
Cardz 4 Galzworkitwedbanner



Dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na zobaczenie do końca tego postu. Zapraszam Cię do ponownych odwiedzin. Życzę miłego dnia.

Pozdrawiam,
BożenA
Prześlij komentarz