niedziela, 11 października 2015

Trochę blasku...



Ostatnio zawładnęły mną shakery, bo są dość efektowne. Mam trochę trudności z pewnymi elementami tego typu kart, ale trening czyni mistrza, podobno... Po pierwsze zawsze boję się złożenia panelu z okienkiem i bazy karty, aby wszystko było równo. Po drugie mam problem z doborem ilości wypełnienia shakera. Raz wsypię za dużo, innym razem za mało...

Tę kartę wykonałam z użyciem wykrojnika Memory Box Swirl Majestic Star.







Złoto i czerwień świetnie oddaje świąteczną elegancję i wyjątkowość. Lubię to połączenie - miłość i bogactwo - wszystkim tym można się podzielić, po to, by zyskać znacznie więcej :-)

To kolejny NBUS, gwiazda jest użyta po raz pierwszy i muszę przyznać, że lubię ten efekt, kiedy wśród zawijasków gwiazdy widać złote kółeczka wypełniające shaker.

Kartę chciałabym zgłosić do wyzwania
Addicted To CAS Challenge #74 Sparkle
Inkspirational Challenge #93 Word Prompt Glow



Dziękuję Ci za odwiedziny. Życzę miłego dnia.
BożenA

5 komentarzy:

  1. Stunning Bozena my friend! Have a lovely Sunday! Hazel xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Really beautiful shaker card Bozena!! Your flourish star is so gorgeous ... very elegant. And I love the shaker element you've added. I think you've added just the perfect amount of filler --- great job! Thanks for playing along at ATCAS.

    OdpowiedzUsuń
  3. You make it look like making a shaker card is so easy BozenA. Your precision and beauty is outstanding.. I love everything about it!! especially the sparkle... L-O-V-E it.. Take care my friend..

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! I love everything about this card. You did a wonderful job! Thanks for joining us at ATCAS.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful card Bozena!! I love gold and red together! Great shaker card just perfect sparkle !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA