czwartek, 15 października 2015

Piąte urodziny

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Chciałabym przedstawić następną kartkę, przygotowaną dla dziewczynki, która wkrótce będzie obchodziła swoje 5 urodziny. Maja kocha wróżki, to był główny motyw, na którym miałam się skupić przygotowując dla niej kartkę. Więc jest słodka wróżka z LOTV. Jest też prezent i baloniki dla solenizantki.  5 lat... chyba chciałabym znów mieć 5 lat i całe życie przed sobą!







Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Simon Says Work It Wednesday Challenge September 2015 Use a Stamp
Simon Says onday Challenge Wonderful Watercolor

workitwedbannerSimon Monday Challenge Blog
Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

  1. Such a darling birthday card, so colorful. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cute card I love the colours you used and the image is so sweet!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA