czwartek, 8 października 2015

Muszę się pochwalić :-)

Witajcie drodzy przyjaciele. Post będzie krótki, bo nie będę prezentować niczego nowego, ale chcę się pochwalić skromnym zwycięstwem w wyzwaniu Stamplorations October Challenge Theme and Sketch. Zostałam wyróżniona w tym wyzwaniu :-) za moją kartkę Zimowe Mix Media


Jestem taka szczęśliwa :-)

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli zostawisz komentarz, uszczęśliwisz mnie podwójnie.
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Ściskam,
BożenA

2 komentarze:

  1. Hip hip hooray Bozena.. What a great win and so well deserved... I just love your winning card..

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz, ostatnio Ci pisałam, że przed Tobą wiele wyróżnień, nagród ... BRAWO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA