wtorek, 16 lipca 2024

Technika dwuszablonowania

Cześć.
Dwuszablonowanie... Co to ma być dwuszablonowanie??? To wyraz, który przed chwilą powstał w mojej głowie na określenie tej techniki. Z pewnością na anglojęzycznych stronach mają na to inną nazwę, ale to może być idiom, który właśnie stworzyłam na mój użytek.

Fajna technika, którą jakiś czas temu widziałam na Size The Birthday. Polega ona na tym, żeby użyć dwóch różnych szablonów. Pierwszy tworzy większy wzór na karcie. Nastepnie nie zdejmując pierwszego szablonu nakłada się kolejny szablon, najczęściej z mniejszymi motywami i nakłada się kolejną warstwę tuszu.


Sięgnęłam po dwa odcienie fioletowego tuszu. Jaśniejszy kolor został nałożony w pierwszej kolejności, tworząc zarys kwiatu.



Następnie nałożyłam ciemniejszy odcień fioletowego tuszu przez drugi szablon. Udało mi się tak dopasować ten szablon, aby w centrum kwiatu stworzyć fajny rysunek. To wygląda jak zwinięte, jeszcze nie do końca rozwinięte płatki.


Odcięłam pasek z kwiatowego panelu, tak, żeby stworzyć miejsce na wnękę wypełnioną taśmą washi. Panel karty został podniesiony powyżej taśmy washi na piance dystansowej.   
Ostatnim krokiem było wytłoczenie sentymentu urodzinowego za pomocą fioletowego EP.




Ta karta została zrobiona dla drogiej mi osoby. Mam nadzieję, że karta dotarła na czas do dzisiejszej solenizantki, zanosząc jej moje najlepsze życzenia.

A ja dziękuję za odwiedziny i za każdy pozostwiony komentarz.
Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Loll pisze...

Beautiful design with your double stenciled bloom, BozenA! Great technique. xx

Bonnie pisze...

This is so beautiful, BozenA and even prettier in person! I love how the embossing on the sentiment brings in shine that balances that foil strip perfectly! Thank you, my friend.