piątek, 2 grudnia 2022

Urodzinowe wyzwanie w Happy Little Stampers

Witam,
nadszedł czas zaprosić wszystkich do nowego wyzwania w urodzinowym wyzwaniu HLS. Jestem pewna, że każdy potrzebuje kart urodzinowych, więc nie zwlekajcie z wykonaniem kolejnej karty. Nasze  wyzwanie nie ma żadnych ograniczeń, ważne, by karta odnosiła się do urodzin.
To moja karta przygotowana na to wyzwanie


Aby stworzyć tę kartę wykorzystałam kilka technik. Było to wykorzystanie szablonu, tłoczenie w folderze do embossingu, wycinanie wykrojnikiem i stemplowanie.
Użyłam szablonu, przez który nałożyłam pędzlem kilka kolorów tuszy DI, aby utworzyć delikatny rysunek na tle bazy karty.


Następnym krokiem było wytłoczenie wzoru u dołu bazy karty za pomocą foldera do embossingu. To pozwoliło graficznie zamknąć kartę.


Dawno temu wykonałam marmurkowanie za pomocą pianki do golenia i tuszy alkoholowych na papierze fotograficznym, Z takiego papieru wycięłam wykrojnikiem to coś... Początkowo myślałam, że to jest motyl, ale kiedy patrzę na tę postać, mam wrażenie, ze to jest ptaszek. I jestem w rozterce, co powołałam do życia, hahaha :-)
Kartkę wykończyłam sentymentem stemplowanym na białym banerku i wytłoczonym złotym EP. Na dole banerka przykleiłam cieniutki paseczek holograficznego papieru w kolorze pomarańczowym. Tekst "WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO" to zwyczajowy tekst używany dla kart urodzinowych w Polsce. 



Mam nadzieję, że już masz pomysł na twoją kartę i to tylko kwestia czasu, aby dołączyć ją do naszej galerii tutaj  Zapraszam też na dużą dawkę piękna i inspiracji, zobacz inne projekty naszego DT.

Dzięki za odwiedziny, dzięki za Waszą obecność na moim blogi i za każdy komentarz. Ja świetnie się bawiłam i mam nadzieję, że Wy podczas odwiedzin również.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Bonnie pisze...

I think you brought a delightful bird to life here, Bozene! Love the stenciled flowers and embossed corner! All these techniques work together beautifully!

Christine Alexander pisze...

Such pretty stenciling and love your little bird ♥

Nstiz pisze...

How cute is this! YOu are a master of design. LOVE that bird and your stenciled background. Fantastic work!

Trina P. pisze...

Cute card. The stencilling and embossed corner is a nice touch.