sobota, 3 grudnia 2022

Świąteczny bukiet

Witam,
Przedstawiam kolejną kartę świąteczną. Tym razem nie ma ona zbyt wiele wspólnego ze stylem CAS, za to jest to ulubiony styl w moim kraju. Ważne żeby się duuużo działo...



Tło jest wytłoczone w EF, a następnie przetarte woskiem w kolorze jasnego złota.
Kwiaty i gałązki to warstwowe wykrojniki, które po sklejeniu ułożyłam w bukiet.


Kwiaty również przetarłam woskiem, tym razem w kolorze bogatego złota.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

gorgeous poinsettia card and love the embossed background ♥

Bonnie pisze...

Another gorgeous embossed background and so pretty with these beautiful red poinsettias!

Loll pisze...

Beautiful Christmas card BozenA! I LOVE the embossing with the light gold wax to give to so much shine. And your poinsettias are also beautiful and shiny with the darker gold accents. Lovely card, my friend. xx

Nstiz pisze...

Beautifully done! I love all the media you use to make your cards stand out! You arranged your foliage just perfectly, something I can't do and your background is outstanding!

Trina P. pisze...

All that texture and dimension… just beautiful. Fabulous card.